ساری- دبیرعالی هیات بر نظارت انتخابات شوراهای اسلامی مازندران به تمامی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان هشدار داد: تائید صلاحیت هیچ یک از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا که به آن ها اعلام شد قطعی نیست و تائید نهایی ۱۷ اردیبهشت اعلام می شود.

تایید نهایی کاندیداها ۱۷ اردیبهشت اعلام می شود

نوروز احسانی در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه کاندیداهایی که تائید صلاحیت آنها دوم اردیبهشت اعلام شد، تائید نهایی نیست، تاکید کرد: بر اساس تقویم انتخابات ۱۷ اردیبهشت تائید و یا رد نهایی کاندیداها به آنها اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه احتمال رد برخی از کاندیداهای تائید شده در هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی نیز وجود دارد، افزود: کاندیداها مراقب عملکرد تبلیغاتی خود باشند.

دبیرعالی هیات بر نظارت انتخابات شوراهای اسلامی مازندران با اعلام اینکه برخی از کاندیداها با تخطی از قانون اقدام به انتشار تصویر برگه تائید صلاحیت اولیه خود در فضای مجازی و رسانه ها کردند، گفت: تمامی تحرکات کاندیداها در فضای مجازی و غیر مجازی در حال رصد بوده و در تائید صلاحیت آنها تاثیر دارد.

احسانی با اشاره به اینکه اعلام اسامی هر کاندیدایی به عنوان کاندیدای تائید صلاحیت شده در فضای مجازی و رسانه ها توسط خود کاندیدا و یا هواداران شان بررسی می شود، یادآور شد: از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت آگهی اسامی کاندیداهای تائید شده تهیه و با نظارت هیات های نظارت بر انتخابات منتشر می شود.

وی با بیان اینکه کاندیداهای رد صلاحیت شده نیز عدم احراز آنها قطعی نیست، افزود: پرونده این گروه نیز به همراه پرونده کاندیداهای تائید شده از ۷ تا ۱۶ اردیبهشت بررسی می شود.

احسانی از تمامی کاندیداها و هواداران آنها خواست تا با احترام به قانون و بر اساس تقویم انتخاباتی اعلام شده از سمت مسئولان برگزاری انتخابات، تبلیغات خود را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.