زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مجوز استخدام هزار و ۴۰۰ نفر نیروی رسمی در آموزش و پرورش استان با رویکرد بومی به همراه ردیف بودجه ای برای آنان اخذ شده است تا حق دانش آموزان این استان احیا شود.

۱۴۰۰ نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان استخدام می شوند

به گزارش قدس آنلاین، علی اوسط هاشمی در جمع علما، معتمدان، جوانان و مسئولان شهرستان سراوان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش های بسیار زیادی برای ارتقاء شاخص های آموزشی در سیستان و بلوچستان انجام داده که قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال برای اتمام سد ماشکید سفلی اختصاص یافته که البته تا پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال قابل افزایش است.
وی ادامه داد: ۹۰۰ میلیارد ریال آن در سالجاری اختصاص خواهد یافت.
وی افزود: ۲ بیمارستان ۹۰ و ۹۶ تختخوابی با ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در مرکز استان در حال ایجاد است.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دولت زیرساخت های سرمایه گذاری را در استان فراهم کرده است بنابراین انتظار می رود تا سرمایه گذاران در بخش های مختلف ورود پیدا کنند.
هاشمی با اشاره به سفر خود به تانزانیا اظهار داشت: با یک سرمایه گذار بومی مقیم این کشور به توافق رسیدیم تا نیروگاه ۵۵۰ مگاواتی برق در مرکز استان ایجاد کند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه نزدیک شدن به مطالبات را فراهم می کند.
وی بیان کرد: همان گونه که برای انتخاب رئیس جمهوری دقت لازم را دارید در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز همان دقت و حساسیت را داشته باشید.
وی افزود: مهم ترین مشکل تاریخی سیستان و بلوچستان فضاسازی نامناسب و معرفی چهره ای ناامن توام با خشونت و ترور از استان در گذشته بوده است.
وی ادامه داد: نخستین رسالت خود را در سیستان و بلوچستان تغییر فضای حاکم بر استان قرار دادیم تا نگاههای رسوب یافته که منجر به خروج سرمایه انسانی و مادی شده بود را حذف کنیم.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جمعیتی در مرکز استان از آب آشامیدنی سالم بی بهره هستند که از گذشته به این دولت به ارث رسیده است ولی بعضی از مسئولان به راحتی از کنار این حق مردم عبور کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.