تبریز- نماینده‌ مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر نتایج ملموس اقدامات بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان آذربایجان شرقی، از همه‌ نهادهای مسئول خواست در زمینه‌ مبارزه با فقر و محرومیت، اقدامات این بنیاد را سرلوحه‌ خود قرار دهند.

آذربایجان شرقی چشم انتظار رفع محرومیت/اقدامات بنیاد برکت قابل توجه است

به گزارش قدس آنلاین، محمداسماعیل سعیدی،‌ با بیان این‌که بنیاد برکت کارهای بسیار خوب، ملموس و مثمرثمری را  در زمینه‌ محرومیت‌زدایی انجام داده و نقطه‌ی امیدی برای مناطق محروم کشور است، تأکید کرد: اقدامات جهادی بنیاد برکت در ذهن مردم مناطق محروم باقی خواهد ماند.

سعیدی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات بنیاد برکت در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: تلاش‌ها، فعالیت‌ها و رسیدگی‌های بنیاد برکت در استان واقعاً بیش از حد انتظار بوده است.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی با مشکلات عدیده‌ای در مسایل آموزشی، بهداشتی و هم‌چنین کمبود مساجد و واحدهای مسکونی برای اسکان محرومان مواجه است که مسئولان بنیاد برکت برنامه‌های خوبی در این زمینه‌ها دارند و اقدامات ملموسی را آغاز کرده‌اند.

سعیدی با بیان این‌که البته بنیاد برکت طی سال‌های اخیر با ساخت ده‌ها مدرسه، کتاب‌خانه و سایر زیرساخت‌ها، رسیدگی به مشکلات دامداران و کشاورزان،‌ اشتغال‌زایی و تقویت تولید، گام‌های مهمی در راستای توسعه‌ی شهرستان‌های هریس، مراغه، اهر، سراب برداشته است، ‌گفت: حضرت امام(ره) بارها بر محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفان جامعه تأکید داشتند و از این جهت اقدامات بنیاد برکت، حرکت در خط امام(ره) و چارچوب اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب آن را تبیین کردند.

وی توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، ارایه‌ خدمات زیربنایی در حوزه‌ بهداشت، درمان و بیمه‌ی روستایی را از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند بنیاد برکت در استان برشمرد و اظهار داشت: انشاءالله تلاش همه‌ی نهادهای مسئول مثل بنیاد برکت مثمرثمر شود و همه دست به دست هم دهیم و ریشه‌ی محرومیت در استان را بخشکانیم.

سعیدی در پایان آمادگی کامل نمایندگان استان آذربایجان شرقی در جهت کمک و تعامل با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای توسعه و آبادانی مناطق محروم تأکید و برای بنیاد برکت در مسیر محرومیت‌زدایی و خدمت به مستعضفان آرزوی موفقیت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.