اهواز _ استاندار خوزستان خواستار نگاه ویژه سازمان هدفمندسازی یارانه ها به این استان شد.

استاندار خوزستان خواستار نگاه ویژه سازمان هدفمندسازی یارانه ها شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست با دکتر اکبر ایزدی رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها که پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه در سالن جلسات استاندار برگزار شد ضمن تبریک عید مبعث و اعیاد شعبانیه گفت: از پیگیری های جناب دکتر ایزدی در خصوص مشکلات استان تشکر میکنم و امیدواریم با کمک و همکاری ایشان شرکت چغندر قند شوش که سالهاست به صورت تعطیل درآمده مجددا احیا شود.

شریعتی عنوان کرد: انتظار میرود مدیران دستگاه های اجرایی جهت جذب اعتباراتی که از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها برای استان اختصاص داده شده پیگیری های لازم را داشته باشند و در صورتی که در مواردی اعتبارات مربوطه تامین نشود موضوع را با بنده در میان گذارند تا از طریق وزارت مربوطه جهت تخصیص اعتبارات موضوع را پیگیری نمایم.  

شریعتی افزود: با توجه به اینکه برخی صنایع و کارخانجات در استان دچار مشکلاتی در پرداخت ها هستند انتظار داریم سازمان هدفمند سازی یارانه ها به استان خوزستان نگاه ویژه ای داشته باشد و اعتباراتی که در اواسط سال جاری تخصیص می یابد سهم استان خوزستان به صورت ویژه دیده شود.

استاندار خوزستان همچنین از فرمانداران خواست طی چند روز آینده فهرست افراد جامانده از یارانه ها را اعلام نمایند تا سازمان هدفمندسازی یارانه ها نسبت به برقراری یارانه این قشر اقدام نماید.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.