تایباد- حجت الاسلام مرتضی محدثی با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری گفت: تلاش مضاعف دشمن ایجاد اختلاف دربین صفوف بهم فشرده مسلمانان است باید این توطئه دشمن رصد شده وجلوی آن گرفته شود.

یکی از توطئه های مهم دشمن ایجاد اختلاف دربین مسلمین است

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه موقت شهرستان تایباد درجلسه شورای اداری ظهر چهارشنبه با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب واسلام برعلیه وحدت جامعه اسلامی عنوان کرد: ایجاد اختلاف بین مردم شیعه وسنی در هر محفل وجلسه ومنبری امری نکوهیده وضرر آن متوجه همه مسلمانان خواهدبود.

وی اظهارداشت: شهرستان مرزی تایباد با داشتن مردمانی ولایت مدار ودرخط امام ورهبری وانقلاب نمونه بارز وحدت بین شیعه وسنی است واساسا این شهرستان نماد وحدت دربین استان خراسان وکشوراست.

مولوی غلام نبی توکلی امام جمعه اهل سنت تایباد نیز گفت: مردم شیعه وسنی شهرستان تایباد از قدیم الایام در کنار هم با وحدت ویکدلی وصفا وصمیمیت زندگی می کنند ودر حفظ وحدت سرآمد هستند.

او انقلاب اسلامی ورهبری نظام را بزرگترین نعمت خداوند دانست که به این ملت ارزانی شده است وگفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشان ایران اسلامی منادی وحدت وعامل به آن است وامروز نیز رهبری شجاع وفرزانه در راس این کشور منادی وعامل وحدت است که ما به وجود ایشان افتخار می کنیم.

امام جمعه اهل سنت تایباد افزود: وحدت بین مردم دستور قرآنی ودینی وشرعی است وهمه باید در حفظ آن بکوشند.

فرماندار شهرستان تایباد نیز با اشاره به آمادگی شهرستان تایباد برای برگزاری انتخاباتی سالم وپرشورعنوان کرد: انتخابات شوراها درشهر تایباد به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

حسین شرافتی اظهارداشت: بیشترین مشارکت را برای کاندیداتوری شورای اسلامی شهر تایباد را درشهر تایباد داشتنه ایم که این نشان از حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.