اهواز _ معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از معدوم‌سازی محصولات غذایی،آرایشی بهداشتی، قاچاق و تاریخ مصرف گذشته به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

 یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محصولات غذایی و آرایشی معدوم شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی خدمات درمانی آبادان  مرتضی جعفری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان از کشف و معدوم‌سازی محموله‌ای از محصولات غذایی و آرایشی بهداشتی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در شهرستان آبادان خبر داد.

وی افزود: در بازرسی‌های مستمر صورت گرفته توسط تیم کارشناسی این معاونت و با همکاری پلیس مبارزه با قاچاق و ادارات ذیربط، ۱۰۶۱۸ قلم فراورده آرایشی و بهداشتی و ۴۷۹۲۰ قلم محصول غذایی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته به ارزش حدود یک میلیارد و پانصد میلیون ریال کشف و ضبط گردید که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با حضور نمایندگانی از معاونت غذا و دارو و ارگان های ناظر دیگر معدوم شدند.

جعفری تاکید کرد: معاونت غذا و دارو هم اکنون تمرکز خود را بر همکاری با پلیس مبارزه با قاچاق و ادارات مرتبط در مبارزه با قاچاق معطوف کرده و بدنبال ایمن‌سازی سبد مصرفی در حیطه غذایی و آرایشی بهداشتی است.

وی افزود: تعداد ۳۹۸ مورد از بازدیدهای این معاونت با گشت‌های مشترک دستگاه‌های عضو در بحث مقابله با قاچاق کالاهای بهداشتی و غذایی در سطح شهرستان برگزار می‌شود و در طی سال چندین مورد تخلف به دستگاه قضایی شهرستان معرفی شده است.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطر نشان کرد: کارشناسان این معاونت کلاس و کارگاه‌های آموزشی را در سطح مدارس و برای رابطین بهداشتی، پرسنل بهداشتی و اصناف در حوزه‌های مختلف بهداشتی و استفاده از کالاهای سالم به برگزار کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.