بوهر- دادستان بوشهر گفت: شبکه ارتشاء در گمرک بوشهر با دستگیری ۷ تن از کارکنان در اخذ رشوه به مبلغ حدود ۵۰ میلیارد ریال متلاشی شد.

۷ کارمند گمرک بوشهر دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین،علی حسن‌پور از متلاشی شدن شبکه ارتشاء و اخذ رشوه در گمرک بوشهر خبرداد  و گفت: ۷ تن از کارکنان گمرک بوشهر که بین ۳۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا یک ‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رشوه دریافت می‌کردند دستگیر و در دستگاه قضا بوشهر محاکمه می‌شوند.

دادستان بوشهر با بیان اینکه این افراد اکنون در بازداشت موقت هستند تصریح کرد: پس از تفهیم اتهام به افراد، بازداشت موقت آنها صادر شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه در مجموع مبلغ اتهام ارتشاء بازداشت شدگان ۴ میلیارد و ۹۶۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است گفت: افراد رشوه دهنده تحت تعقیب قانونی قرار  دارند و به‌زودی این افراد  بازداشت و محاکمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه براساس گزارش مرجع نظارتی این افراد اقدام به اخذ رشوه از ترخیص کاران و صاحبان کالا می‌کردند خاطرنشان کرد: به سبب اهمیت موضوع  پرونده ارتشاء در گمرک بوشهر به یکی از بازپرسان دادسرای بوشهر ارجاع و دستور لازم برای بررسی ابعاد آن صادر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.