اهواز-مدیر تیم های دو و میدانی مقاومت سپاه خوزستان گفت: سپاه استان برنامه ریزی خوبی جهت رشد و توسعه رشته ورزشی دو و میدانی در مناطق محروم  خوزستان دارد.

سپاه برای رشد و توسعه دو ومیدانی در مناطق محروم خوزستان برنامه دارد

امیر پیاهو در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه باشگاه مقاومت سپاه خوزستان در بخش استعداد یابی از سال ۹۱ در مناطق محروم و استعداد خیز دو و میدانی شروع به فعالیت کرد، اظهار کرد: اولین قدم احداث مدرسه استعداد یابی دو و میدانی در اهواز و هویزه بود.

وی افزود: حضور در لیگ دو و میدانی خوزستان، کسب مقام نایب قهرمان در سال ۹۲_۹۳_۹۴، حضور در لیگ کشور کسب مقام سوم۹۳ و حضور در مسابقات بین المللی دهه فجر کسب  مقام چهارم از جمله افتخارات این باشگاه بوده است.
مدیر تیم های دو و میدانی مقاومت سپاه خوزستان برنامه های پیش رو امسال باشگاه مقاومت سپاه خوزستان را؛ شرکت مقتدرانه در لیگ جوانان و زیر ۲۳کشور، معرفی دو و میدانی کاران آینده دار به تیم ملی نوجوانان و جوانان، گسترش بحث استعداد یابی به دیگر نقاط استان، پشتوانه سازی جهت تشکیل تیم بزرگسالان در سال های آتی ازمدارس استعداد یابی ومعرفی چندین مربی به تیم های ملی دو و میدانی از جمله ستار جادری و امیرحدیدی هستند.
پیاهو همچنین از کسب مقام نائب قهرمانی در مسابقات قهرمانی جوانان استان خوزستان که روز سه شنبه همین هفته به میزبانی خرمشهر برگزارشد خبرداد و عنوان کرد: در این مسابقات نیز در حال حاضر مصطفی عساکره با توجه به رکورد عالی که  ثبت کرد می تواند کاندید ملی پوش شدن باشد.
وی بیان کرد: در این رقابت ها ۶۰ ورزشکار در قالب  تیم های خرمشهر الف، مقاومت اهواز، باغملک، گتوند، خرمشهر ب و آبادان حضور یافتند.
مدیر تیم های دوومیدانی مقاومت سپاه خوزستان افزود: مسابقات قهرمانی استان در ماده های ١٠٠، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۵۰۰، ۵۰۰۰، پرش طول، پرش سه گام، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و ٤ در١٠٠ متر امدادی برگزار شد.
پیاهو ادامه داد: در این مسابقات نیز ماده ۱۰۰ متر مصطفی عساکره و امیر حسین خنیاب نژاد هردو از تیم مقاومت سپاه خوزستان مقام های اول و دوم را ازآن خود کردند.
وی با اشاره به اینکه در ماده ۲۰۰ متر مقام دوم را مصطفی عساکره تیم مقاومت سپاه خوزستان به خود اختصاص داد اضافه کرد: ماده ۴۰۰ متر طارق عبیات و عبدالله نیسی از تیم مقاومت سپاه خوزستان مقام های اول و سوم بدست آوردند.
 مدیر تیم های دوومیدانی مقاومت سپاه خوزستان بیان کرد: عبدالحمید عفری و عبدالله نیسی هر دو از تیم مقاومت در ماده ۸۰۰ متر در جایگاه های دوم تا سوم قرار گرفتند.
وی افزود: در پرتاب وزنه نیز نوید نیک فر و دانیال محمدنیا هر دو ورزشکار ازتیم مقاومت سپاه خوزستان به مقام های اول تا دوم دست یافتند.
پیاهو در ادامه اظهار کرد: در ماده پرتاپ نیزه هم مهدی لویمی از تیم مقاومت سپاه خوزستان مقام دوم را ازآن خود کرد.
وی عنوان کرد: در ماده پرتاب دیسک محمد حسن حویزی از تیم مقاومت سپاه خوزستان مقام سوم را به دست آورد.
مدیر تیم های دوومیدانی مقاومت سپاه خوزستان گفت: در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی تیم مقاومت خوزستان جایگاه دوم را کسب کرد.
پیاهو در پایان بیان کرد: در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان استان تیم خرمشهر الف ٨٥ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و به ترتیب تیم های مقاومت سپاه خوزستان و باغملک با کسب ۸۰ و ۳۶ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.