زاهدان- دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تایید شهادت ۱۰ نفر از ماموران مرزبانی منطقه میرجاوه در اثر تیرانداری اعضای گروهک جیش الظلم،گفت: حال تنها مرزبان مجروح وخیم است.

ده تن از نیروهای مرزبانی در منطقه میرجاوه به شهادت رسیدند
به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی موحدی راد در این باره افزود: نیروهای متخاصم پس از درگیری و به شهادت رساندن مرزبانان به عمق خاک پاکستان متواری شده اند.
دادستان زاهدان به تشریح این حادثه پرداخت و گفت: حدود ساعت ۲۰ شامگاه چهارشنبه در منطقه مرزی میرجاوه و بین میل ۹۹ و ۱۰۰ یازده نفر از ماموران مرزبانی متشکل از سه نفر از ماموران کادری و ۸ نفر از سربازان وظیفه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: متاسفانه ۸ تن از مرزبانان بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف، در دم به شهادت رسیده و ۲ تن دیگر هم پس از انتقال به بیمارستان شهید شدند.
دادستان زاهدان با اعلام اینکه حال تنها مجروح این حادثه نیز وخیم گزارش شده است، افزود: نیروهای مرزبانی و سپاه پاسداران به همراه نیروهای امنیتی در حال بررسی حادثه و پیگیری آن هستند.
موحدی راد با اعلام اینکه محل وقوع این جنایت، منطقه مرزی دارای پوشش جنگلی است، گفت: متجاوزان گروهک جیش الظلم پس از وقوع این جنایت در نقطه صفر مرزی با استفاده از پوشش منطقه بلافاصله به عمق خاک پاکستان متواری شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.