بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با ایثار و جانفشانی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس راه شهادت باز شد و در این دفاع همه جانبه یک برگ نورانی بود که به تاریخ پرافتخار اسلام افزوده شد.

راه شهادت با ایثار و جانفشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باز شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جزو سرمایه‌های دینی و ملی ماست.

وی گفت: حماسه دفاع مقدس خط و نشان خوبی در برابر طمع‌کارانی که به خیال خامشان می‌توانند کشور را یک هفته به تصاحب در بیاورند بود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ایثار و جانفشانی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس باید حفظ شود افزود: از جهات گوناگون بزرگمردانی که در دوران جنگ تحمیلی و ایثار سر بلند بیرون آمدند جزو سرمایه‌هایی هستند که نباید به فراموشی سپرده شوند.

وی بیان کرد: دفاع و ایثار دوران دفاع مقدس یک سر خطی است که باید همیشه متمرکز باشد چون حماسه دفاع مقدس خط و نشان خوبی در برابر طمع‌کارانی که به خیال خامشان می‌توانند کشور را یک هفته به تصاحب در بیاورند بود.

آیت عبادی با اشاره به اینکه دستاورد بزرگ اردوهای راهیان نور باید حفظ شود افزود: دشمن متوجه شده که از این طریق نمی‌تواند بر ملت ما نفوذ کند و از راه‌های دیگری از جمله تهاجم فرهنگی وارد می‌شود بنابراین باید تلاش کرد تا در این عرصه هم کم نگذاریم تا در نهایت پیروزی را در صحنه‌های دیگر هم رقم بزنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: حفظ دوران دفاع مقدس تنها یک خاصیت ندارد و دستاورد آن دوران که یکی راهیان نور است سرمایه‌ای بزرگ است که همه ساله زن و مرد از آن بازدید می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.