۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 523754

قرمز ها تنها پس از یک سال دوباره لالیگا را ترک می کنند.

سقوط اوساسونا به دسته دوم فوتبال اسپانیا قطعی شد

به گزارش قدس آنلاین، شکست سنگین چهارشنبه شب اوساسونا در نیو کمپ و پیروزی قاطع لگانس برابر لاس پالماس سقوط اوساسونا به دسته دوم فوتبال اسپانیا را قطعی کرد.

به گزارش AS، در پی شکست ۷ بر یک شب گذشته قرمز ها برابر بارسلونا و همینطور پیروزی ۳-۰ لگانس، اختلاف اوساسونای ته جدولی با رتبه هفدهم جدول در فاصله چهار بازی مانده به پایان لیگ به ۱۲ امتیاز رسید و به این ترتیب تیم شهر پامپلونا از نظر ریاضی هیچ شانسی برای بقا در لالیگا ندارد.

به نقل از طرفداری، اوساسونا از ۳۴ بازی تنها ۱۸ امتیاز کسب کرده و ۲۲ شکست، نه تساوی و تنها سه پیروزی آمار آنها تا به اینجای فصل بوده است. انریکه مارتین، خواکین کاپاروش و پیتر واسیلیویچ سه سرمربی فصل آنها بوده اند؛ قرمز ها همچنین در این ۳۴ بازی از ۳۴ بازیکن مختلف استفاده کرده اند که بالاترین آمار از این نظر در لالیگای این فصل محسوب می شود.

اوساسونا دو فصل گذشته را در دسته دو سپری کرده بود. فصل آینده سی و ششمین سالی خواهد بود که اوساسونا در دسته دو حضور خواهد داشت. قرمز ها سابقه سی و هفت سال حضور در لالیگا و سیزده فصل بازی در دسته سه را نیز در کارنامه دارند. این هفتمین باری است که اوساسونا از لالیگا به دسته پائین تر سقوط می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.