اهواز- مدیرکل ورزش وجوانان استان خوزستان عنوان کرد: شهرستان باغملک از قطار توسعه زیرساختهای ورزشی فاصله گرفته و مشخص است که برنامه ای، اعتباری مدت ها برای آن در نظر گرفته نشده است.

باغملک از قطار توسعه زیرساختهای ورزشی فاصله گرفته است

افشین حیدری در حاشیه بازدید خود از ورزشگاه هفت تیر و  استخر نیمه کاره باغملک در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین بابیان اینکه متاسفانه این شهرستان مثل خیلی از نقاط استان از نظر زیرساخت های ورزشی در مضیقه است اظهار کرد: مشکلات زیادی در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: زمین چمن ورزشگاه هفت تیر باغملک شرایط بازی را ندارد و احتمال آسیب دیدگی ورزشکار را خیلی زیاد می کند.

مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان از شروع به کار تعمیر چمن ورزشگاه از اول خردادماه جاری خبرداد و عنوان کرد: همچنین چمن منصوعی پشت ورزشگاه در آینده نزدیک و ۲ چمن دیگر درسطح شهرستان با مشارکت شهرداری باغملک احداث می شود.

حیدری در ادامه بیان کرد: باهمکاری شهرداری بهسازی محوطه استادیوم را سامان خواهیم داد.

وی همچنین از کف پوش ۴ سالن ورزشی شهرستان باغملک خبرداد و اظهارکرد: از ۹ سالن ورزشی این شهرستان طی یکی، دو هفته آینده نیز ۴ سالن را کف پوش و در بحث تجهیزات خنک کننده هم در دستورکار امسال اداره کل است که منتظرابلاغ از وزارت هستیم.


اختصاص بیش از یک میلیارد تومان برای تکمیل استخر باغملک
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه گفت: پیرو تاکید استاندار خوزستان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل استخر شهرستان باغملک امسال اختصاص می یابد.

حیدری عنوان کرد: تمام تلاشمان این است که شهری که با این همه جمعیت فاقد استخر است را بتوانیم هرچه زودتر صاحب استخر کنیم.

وی بااشاره به اینکه بتوانیم برای استخر باغملک از اعتبارات نفت بودجه ای مشخص کنیم و از این محل پول خوبی بگیریم گفت: هر چه سریعتر این استخر  تکمیل و تحویل جوانان شهرستان شود.

مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان درخصوص تجهیز تیم های ورزشی اظهار کرد: تیم نوجوانان بهمن باغملک به دستوراستاندار خوزستان کامل تجهیز خواهد شد وهمچنین سایر تیم های ورزشی شهرستان قطعا تا پایان امسال تجهیز می شوند.

حیدری از سه سهمیه ای وام ۵۰ میلیون تومانی خبرداد و بیان کرد: سه وام ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۴ درصد با اولویت دو سالن جهت راه اندازی ورزش بانوان و یکی برای آقایان داده خواهد شد.

وی ادامه داد: این وام به افرادی داده خواهد شد که در راستای راه اندازی ورزش بانوان تلاش کنند.

حیدری بابیان اینکه باغملک از قطار توسعه زیرساخت های ورزشی فاصله گرفته و مشخص است که برنامه ای برای آن نبوده و اعتباری هم درنظرگرفته نشده است، عنوان کرد: اکنون که وضعیت ورزشگاه هفتم تیراین شهرستان را دیدم افسوس خوردم که چرا شهرستانی که دارای شش تیم در لیگ استانی دارد و دروبحث تیم های پایه فعال است چمنی با این شرایط بسیار بدی داشته باشد.

 وی درپاسخ به اینکه سوال که آیا به یک تیم خاص در شهرستان ها پول اختصاص میدهید اظهارکرد: از زمانی که به عنوان مدیرکل ورزش وجوانان استان انتخاب شدم تا کنون به هیچ تیمی اعتبار داده نشد. همچنین در هیچ شهرستانی به یک تیم کمک نمی کنیم مگر ان تیم در لیگ کشور و دچار مشکل حاد باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.