یک منبع وابسته به ارتش سوریه ضمن تایید حمله رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق آن را تلاشی مایوسانه از سوی تل آویو دانست.

ارتش سوریه به حمله رژیم صهیونیستی به خاک این کشور واکنش نشان داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المیادین، یک منبع نظامی سوری درباره حمله امروز رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق توضیح داد و اعلام کرد که این حملات با جنگنده نبوده بلکه با موشک بوده است.

این منبع نظامی سوری اعلام کرد: یکی از مراکز نظامی جنوب غرب فرودگاه بین المللی دمشق بامداد امروز از سوی اسرائیل هدف قرار گرفته است.

منبع مذکور افزود: اسرائیلی ها از  داخل اراضی اشغالی این مرکز نظامی را با موشک هدف قرار داده اند که بر اثر این حملات انفجارهایی در محل حادث شد و به دنبال آن خسارات مادی وارد شد.

منبع سوری بیان کرد: این تلاشی مایوسانه برای بالا بردن روحیه تروریستهایی است که زیر ضربات سنگین نیروهای مسلح سوریه قرار دارند.

این درحالی است که قبلا برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی علت انفجار را ناشی از حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی که یک مرکز نظامی در نزدیکی فرودگاه را هدف قرار داده است عنوان کردند.

اسپوتنیک اعلام کرد که جنگنده های اسرائیل ۵ بار فرودگاه بین المللی دمشق را هدف قرار داده اند.

رسانه ها اعلام کردند که انفجار قوی که صدای آن در دمشق و حومه شرقی آن شنیده شده است ناشی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی بر اساس شواهد اولیه بوده است که منجر به انفجار مخازن سوخت نزدیک فرودگاه بین المللی دمشق شده است و بر اساس اطلاعات اولیه تاکنون تلفات انسانی به دنبال نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.