رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: سند گزارش عملکرد دولت یازدهم در عرصه‌های مختلف به زودی از سوی ستاد انتخابات ایشان رونمایی خواهد شد.

سند گزارش عملکرد دولت یازدهم رونمایی می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمد شریعتمداری رییس ستاد انتخابات حسن روحانی صبح امروز در نشستی خبری با رونمایی از سند برنامه‌های دولت دوازدهم اظهار کرد: همکاران آقای روحانی، ستاد انتخابات و اتاق فکر ایشان موفق شدند که سند برنامه دولت دوازدهم را با شعار آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت تدوین و امروز رونمایی کنند.

وی گفت: رونمایی از این سند بدان معنا است که به جامعه بگوییم مبارزات انتخاباتی مبارزات بگم بگم نیست بلکه مبارزه برنامه افراد است. هر نامزد باید در کارنامه خود یک برنامه و سابقه درخشان در سوابق اجرایی خود داشته باشد تا مردم این استنباط را داشته باشند که فردی که می‌خواهد رییس جمهور شود فردی توانمند است.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی همچنین خاطرنشان کرد: سند گزارش عملکرد دولت یازدهم در عرصه‌های مختلف به زودی از سوی ستاد انتخابات ایشان رونمایی خواهد شد.

شریعتمداری در بخش‌هایی از صحبت‌های خود با بیان اینکه در آستانه یک واقعه بزرگ در تاریخ جمهوری اسلامی ایران هستیم، اظهار کرد: طی روزها و ماه‌های اخیر همه تلاش‌ها برای ایجاد مشارکت حداکثری در میان مردم و انتقال این مفهوم که مردم حق سرنوشت بالاترین مقام اجرایی کشور را دارند را انجام داده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه امروز در اذهان مردم مقایسه‌های بسیاری صورت می‌گیرد گفت: اصول نو چارچوب‌های نظام در سال‌های پس از انقلاب همواره یکی بوده و رهبری نیز در رأس قرار داشته‌اند. مردم نیز همواره از نظام حمایت کرده‌اند اما در این بین در دوره‌های مختلف شاهد تغییراتی در دولت‌ها و ریاست‌ جمهوری‌ها هستیم. امروز همه شاخصه‌های موثر در عرصه‌های مختلف از ابتدای انقلاب تا به امروز را مشاهده می‌کنیم و با مقایسه دولت‌ها کاملاً درمی‌یابیم که حضور مردم پای صندوق‌های رأی به چه میزان می‌تواند در سرنوشت مردم تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به پیشینه پرونده هسته‌ای ایران خاطرنشان کرد: در پایان دولت آقای خاتمی شاهد ایجاد پرونده‌ای برای فعالیت‌های هسته‌ای ایران بودیم که در نهایت در دولت هشتم با سیاست‌گذاری‌ها و تدابیر آقایان کمال خرازی و روحانی با کفایت در حل این مسیر گام برداشته شد و با وجود مسایل موجود پیرامون پرونده هسته‌ای ایران این پرونده در حال هدایت به شکل درستی بود اما با تغییر دولت و بی‌توجهی‌ها و عدم اتخاذ تدابیر لازم، کشور درگیر واقعه صدور قطعنامه‌های وحشیانه و هشت سال بحران اساسی شد.

شریعتمداری گفت:‌ یکی از علل رشد منفی اقتصاد ناشی از عدم تدبیر و عقلانیت بود که باعث شد تورم کنترل شده در دولت آقای خاتمی به تورم و شرایط وخیم اقتصادی در دوره بعدی تبدیل شود.

رئیس ستاد انتخابات روحانی با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: حاکم شدن فضای نه امن بلکه امنیتی در کشور و همچنین محدود شدن فعالیت‌ها در عرصه سیاسی به دلیل عدم حضور مردم در انتخابات‌ها بود. این موضوع باید همواره به مردم انتقال داده شود که حضور آنها در سرنوشت کشور تأثیرگذار و سرنوشت ساز است.

شریعتمداری در بخش‌های دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه فناوری اطلاعات و فضای ایجاد شده در این عرصه اظهار کرد: مفتخریم بگوییم که دولت یازدهم با برقراری ثبات و آرامش در عرصه‌های مختلف توانست جمع کثیری از مردم را برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در عرصه فناوری اطلاعات کنار یکدیگر جمع کند.

وی با بیان اینکه سرعت اینترنت پیش از دولت یازدهم ۱۲۸ بیت بر ثانیه بود اما این سرعت امروز نامحدود شده است، افزود: در شرایطی که دولت یازدهم سر کار آمد با تأکید رییس جمهور گسترش اینترنت در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفت و در حالی که تا پیش از دولت یازدهم تعداد روستاهای مجهز به اینترنت تقریباً نزدیک به صفر بود امروز بالغ بر ۲۵ هزار روستا از این نعمت برخوردار هستند.

رئیس ستاد انتخابات روحانی خاطرنشان کرد: زمانی که دولت یازدهم بر سر کار آمد ۳ میلیون کاربر اینترنت در کشور فعالیت می‌کردند اما امروز تعداد مصرف‌کنندگان اینترنت به ۴۰ میلیون نفر رسیده است. امروز همچنین ۱۳۰ هزار اپلیکیشن در حال فعالیت هستند. ۱.۲ میلیارد صفحه فارسی در فضای مجازی امروز به ۴ میلیارد صفحه افزایش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.