معاون حقوقی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه کاندیداها روح امید را در کشور تضعیف نکنند گفت: دولت در دو سال گذشته، سالانه ۷۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

کاندیداها روح امید را در کشور تضعیف نکنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام مجید انصاری ظهر پنجشنبه در همایش جوانان، کارگران و ورزشکاران، در استادیوم سید رسول حسینی، با درود به کارگران، کشاورزان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، شهدا و خانواده شان و  قهرمانان ملی مازندران که نام ایران و ایرانی را بر سکوهای جهانی پرآوزه و پرچم ایران را به اهتزار در می‌آورند، افزود: مردم مازندران در دوران انقلاب، جنگ و در حماسه‌های سیاسی نظام در ۳۷ سال گذشته همواره پیشتاز بوده است.

وی افزود: رئیس جمهور از سفر تاریخی خود به مازندران و استقبلال بی‌نظیر مردم مازندران به‌عنوان سرآغاز امید در تشکیل دولت تدبیر و امید یاد کردند و امروز در بهار طبیعت و با عطر بعثت، ایران برای حماسه‌ای دیگر آماده می‌شود.

انصاری با بیان اینکه امروز مانند اول انقلاب، روح امام و شهدا، رهبر انقلاب، رئیس جمهور تقاضای حضوری پرشور و پر نشاط در انتخابات دارند، افزود: شما با حضور گذشته خود و تشکیل دولتی از تدبیر و امید توانستید راهی را بگشایید که خدمت‌گذاران شما در سه سال و چند ماه گذشته بتوانند سایه جنگ، تحریم، تحقیر را از سر مردم بردارند.

انصاری با بیان اینکه دولت به پشتوانه مردم و با نگاه به داخل و با تکیه بر کشاورزان و کارگران ایرانی توانست برای اولین بار جشن خودکفایی گندم را برگزار کند، افزود: این در حالی است که در سال ۹۲ و در هنگام تحویل گرفتن دولت، برای ۱۸ روز ذخیره گندم برای کشور بود و بیش از شش میلیون تن گندم از خارج وارد می‌کردیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی، نان سفره ما از دسترنج کشاورزان خودمان تامین شود و این کار انجام شد و در سال ۹۵ حدود چهارده و نیم میلیون تن گندم تولید شد که دولت ۱۱.۵ میلیون تن آن را تضمینی خریداری کرد و ما برای اولین بار در میان کشورهای صادر کننده گندم قرار گرفتیم و این امر، به‌وسیله کشاورزان ایرانی و برنامه‌ریزی دقیق و علمی دولت تدبیر و امید و اصلاح روش‌های تولید و آبیاری محقق شد.

انصاری با بیان اینکه دشمنان صادرات نفت ما را از ما گرفتند و تولید آن را با تحریم به دو میلیون بشکه رسانند، افزود: دولت پس از پیروزی در برجام تولید نفت را به چهار میلیون بشکه قبلی و صادرات را به ۲.۵ میلیون بشکه قبلی بازگرداند.

وی افزود: در روزهای آینده ستاره خلیج فارس که با همت و تامین ارز این دولت و به دست توانای جوانان متخصص ایرانی ساخته شده، افتتاح خواهد شد و برای اولین ما در کشور ضمن اینکه بنزین استاندارد یورو ۴ را تولید می‌کنیم به صادرکننده بنزین تبدیل خواهیم شد.

وی با اشاره به تأکید رهبری در نگاه به داخل گفت: این دولت، با تکیه بر جوانان، دانشمندان و متخصصین داخلی توانست در عرصه اقتصاد، مهار تورم، رشد علمی، افزایش محصولات پتروشیمی و در دیگر صحنه‌ها بدرخشد.

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌ها توسط دولت، کمک از بخش خصوصی، استفاده از طرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، ابراز امیدواری کرد تا در امسال و سال‌های آینده، ایجاد اشتغال در کشور بیشتر شود و جوانان مطابق با خواست و تحصیلات‌شان امکان زندگی آبرومند را پیدا کنند.

وی افزود: در این مدت،  ۲ هزار ۵۰۰ شرکت داشن بنیان از جوانان دانشگاهی تاسیس شد و در زمره دانش‌های نو و استفاده از ظرفیت‌های این دانشگاه‌ها به صحنه آمده‌اند.

انصاری با بیان اینکه امروز طرح و پروژه‌های ما در نفت، گاز، پتروشیکی، صنایع و معادن، خوردروسازی و در تمامی عرصه‌ها در اختیار مهندسین و جوانان ایرانی است، افزود: دولت با انرژی برگرفته از حمایت شما مردم در برابر همه ناملایمات ایستاد و تخریب‌ها را به جان خرید و رئیس جمهور در کنار تیم توانای مذاکره کننده هسته‌ای توانست سایه شوم تحریم را  بردارد و زمینه ارتباط با جهان را بگشاید، زمینه استفاده از اقتصاد کشور را فراهم کند و با ایاجاد آرامش در فضای کسب‌وکار  گام‌های اشتغال بعدی را بلندتر برداریم.

وی با درخواست از همه در حضور پرشور در انتخابات، افزود: هر قدر که مردم بیشتر در انتخابات شرکت کنند، قدرت و اعتبار کشور، اعتماد جهانی به ایران، سرمایه‌گذاری در کشور بیشتر افزایش خواهد یافت.

انصاری با اشاره به اینکه دشمنان در کارهستند تا مردم را مایوس کنند و نسبت به خدمات دولت و نظام بدبین و نقاط قوت دولت را نقطه ضعف معرفی کند و گام‌های بلندی که در زمینه بهداشت و درمان، فرهنگ، دانشگاه و تولید برداشته شده است را ناچیز جلوه دهند تا جوانان نسبت به اینده ناامید شوند، افزود: کاندیداها باید توجه کنند که نقاط قوت خود را بیان کنند و روح امید را در کشور تضعیف نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.