اصفهان- مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با تهدید به گزینه‌های روی میز قصد سردرگمی ملت و انحراف از مسائل اصلی را دارد و درصدد است تا مردم و نخبگان کشور را دچار اشتباه محاسباتی کند.

دشمن می خواهد مردم و نخبگان کشور را دچار اشتباه محاسباتی کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار یداله جوانی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز بسیج فرهنگیان که در محل خیمه حسینی گلستان شهدا برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی عصبانی‌تر هستند زیرا ملت ایران علیرغم همه توطئه‌ها، گام‌های بلندی برای پیشرفت برداشته و نشانه‌های تمدن اسلامی و توانمندی‌های آن بیشتر آشکار شده است.

وی ادامه داد: جوان ایرانی امروز می‌تواند اورانیوم ۲۰ درصد غنی‌سازی کند و موانع را از سر راه بردارد و همین دشمن را با نگرانی همراه ساخته که ممکن است ایران در جهان به یک الگو تبدیل شود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز صحنه نبرد با دشمن پیچیده شده است و در واقع نبرد ما در حوزه‌هایی تعریف شده که نیازمند شفافیت است.

وی یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران را در این دانست که هیچ دولت خارجی توان پرتاب یک تیر به سمت کشور ما را ندارد.

سردار جوانی صیانت از تفکر مکتب امام خمینی(ره) و جلوگیری از تحریم شخصیت ایشان را از وظایف کنونی معلمان دانست و گفت: جای تأسف است که دانش‌آموزان در اقصا نقاط جهان امام خمینی را می‌شناسند ولی در مدارس کشور ما شناخت چندانی از ایشان وجود ندارد، باید در کنار فیزیک و ریاضی و شیمی امام را هم به دانش‌آموزان معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: دشمن در حوزه جنگ فرهنگی و اقتصادی متمرکز شده و ما باید مراقب باشیم دشمن به ما خط ندهد و برای مسیر انقلاب ریل‌گذاری نکند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمن با تهدید به گزینه‌های روی میز قصد سردرگمی ملت و انحراف از مسائل اصلی را دارد و درصدد است تا مردم و نخبگان کشور را دچار اشتباه محاسباتی کند.

وی افزود: روشنگری، بصیرت افزایی، هدایت نسل جوان، مقابله با کژی‌ها، انحرافات و التقاطات و نشان دادن راه برای حقیقت جویان از وظایف معلمانی است که به فرموده امام خمینی(ره) شغل انبیاء لقب گرفته است.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: ایران  قبل از انقلاب یک کشور تحت سلطه و تأمین کننده منافع بیگانگان بودیم اما با قیام علیه طاغوت، امروز عمق راهبردی نیروی دریایی ما تا خلیج عدن و سواحل مدیترانه رسیده و دشمن با توجه به ظرفیت جهان اسلام نگران تبدیل ایران به یک قدرت برتر بین‌المللی است.

.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.