نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی دو هفته آینده راه آهن ساوه-تهران با حضور مسئولان کشوری در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح راه آهن ساوه-تهران با حضور مسئولان کشوری طی دو هفته آینده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا منصوری اظهار داشت: عملیات نهایی احداث ایستگاه راه آهن ساوه-تهران در دست اقدام است و طی دو هفته آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با بهره برداری از این خط ریلی، زمان طی مسیر از ساوه به تهران به چهل دقیقه کاهش می یابد که نقش مهمی در تسهیل ارتباط این شهرستان با پایتخت کشور دارد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهرستان ساوه در مسیر شاهراه های ارتباطی کشور قرار دارد و حجم تردد در محورهای آن بالا است گفت: ضرورت دارد که زیرساخت مسیرهای ارتباطی این شهرستان تقویت شود و راه اندازی خط ریلی به تهران نیز در این راستا صورت گرفته است.

منصوری در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: همچنین حجم بالای تردد در محورهای شهرستان ساوه، طبیعتا موجب آمار بالای تصادفات و سوانح جاده ای در این منطقه می شود بنابراین نیاز است که زیرساخت های درمانی این شهرستان بیش از پیش تقویت شده مراکز درمانی آن گسترده تر شوند که در این راستا مقرر شده به زودی عملیات احداث یک بیمارستان در ساوه آغاز شود.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر به سبب آن که ساوه میزبان بزرگترین شهر صنعتی کشور با واحدهای صنعتی متعدد است، مسلما آمار حوادث حین کار و سوختگی ها در این منطقه ایجاب می کند که بیمارستان سوانح سوختگی در این شهرستان راه اندازی شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح انتقال آب کوچری به ساوه، خاطرنشان ساخت: این پروژه از مطالبات مهم مردم این شهرستان است که در انتظار تامین اعتبار به سر می برد و در صورت تخصیص بودجه فورا اقدام خواهد شد.

منصوری همچنین با اشاره به سرمازدگی پاییز سال گذشته و خسارات فراوان به باغات انار ساوه گفت: در این رابطه مقرر است اعتباراتی برای جبران خسارت باغداران پرداخت شود که در روند اداری خود در دست پیگیری است و امیدواریم هر چه زودتر پرداخت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.