سخنگوی نیروی انتظامی ضمن ادای احترام به شهدای مرزبانی ناجا، گفت: بی شک مسئولیت این دست حوادث بر عهده دولت پاکستان است و قطعا پلیس تا تعیین تکلیف این وضعیت، موضوع را پیگیری می نماید و از دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز خواهان پیگیری جدی این موضوع هستیم.

درخواست ناجا از دستگاه دیپلماسی برای پیگیری حادثه میرجاوه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایلنا، سردار "سعید منتظرالمهدی" اظهارداشت: در پی حمله ناجوانمردانه شماری از تروریست ها که هماره مترصد ضربه زدن و ناامن کردن کشور عزیزمان ایران هستند، متأسفانه در روز گذشته از داخل خاک پاکستان اقدام به آتش به سمت مرزبانان غیرتمند هنگ مرزی میرجاوه شد که تعداد 9 تن از مردان مرد و حارثان و حافظان مرزهای کشورمان به شهادت رسیدند .

وی افزود: بی شک مسئولیت این دست حوادث بر عهده دولت پاکستان است و قطعا پلیس تا تعیین تکلیف این وضعیت موضوع را پیگیری می نماید و از دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز خواهان پیگیری جدی این موضوع هستیم.

سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد: ساعاتی پس از این اتفاق، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در منطقه حاضر و طی جلساتی با طرف پاکستانی ضمن اعلام مراتب اعتراض خود، آنها را مسئول این ناامنی دانسته و خواهان پیگیری این موضوع شد.

سردار منتظرالمهدی در خاتمه گفت: اینجانب به نمایندگی از سازمان بزرگ نیروی انتظامی، ادای احترام می کنم به روح بلند و ملکوتی مردان غیرتمند و جان برکف مرزبان نیروی انتظامی که تا پای جان از وجب به وجب خاک ایران سرافرازمان، محافظت می نمایند و همچنین برای خانواده آن عزیزان طلب صبر و شکیبایی از درگاه ایزد منان دارم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.