سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از وقوع حادثه انفجار در یک کارگاه ال.پی. جی خبر داد و گفت :در این حادثه یک کارگر جوان مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

انفجار در کارگاه ال.پی.جی/یک نفر راهی بیمارستان شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، بهنام کرمانی دربارهٔ جزییات این حادثه گفت :ساعت ۱۳ ظهر امروز وقوع حادثه انفجار در یک کارگاه ال. پی جی که مخصوص پر کردن کپسول‌های گاز است به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نجات گران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشخص شد انفجار در یک کارگاه روباز پر کردن کپسول اتفاق افتاده است و شدت حادثه باعث سوختن یک دستگاه کامیون در محل کارگاه شده بود.

کرمانی با اعلام اینکه در جریان اطفا شعله‌های آنش ۸ انفجار رخ داد افزود :یک کارگر جوان که در حال انجام کار بود در این حادثه دچار مصدومیت شد که بلافاصله ازسوس عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت :عملیات مهار شعله‌های آتش و ایمن‌سازی محل حادثع تا ساعت ۱۴ به طول انجتمید و علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.