فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق طی حضور در نجف اشرف به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شد و با شماری از مسئولین وخادمان آستان دیدار و گفتگو کرد.

فرستاده ویژه سازمان ملل در حرم حضرت علی(ع) + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین، فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق طی حضور در بارگاه مطهر امام علی(ع) این مکان را مکانی جهانی و برای تمامی مردم دنیا دانست.

«جورجی بوستن» فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق طی حضور در نجف اشرف به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شد و با شماری از مسئولین وخادمان آستان دیدار و گفتگو کرد.

وی طی مصاحبه با واحد اطلاع رسانی آستان علوی ضمن ابراز خرسندی از زیارت حرم حضرت علی(ع) و بازدید از بخش‌های تاریخی عمارت حرم اظهار داشت: حرم امام علی(ع) یک مرکز روحی و انسانی است و نمی‌تواند فقط برای کشور عراق باشد. به نظرم این مکان یک مکان جهانی است و زائر از هر دین و مذهب و طایفه‌ای که باشد باز هم می‌توان گفت پیام انسانی نهفته در این مکان مقدس خواهد یافت.

فرستاده دبیر کل سازمان ملل افزود: عراق نه تنها از لحاظ مادی به بازسازی مجدد نیاز دارد بلکه باید از لحاظ معنوی و اخلاقی و اجتماعی نیز بهبود یابد و رهنمودهای نهاد مرجعیت دینی نجف در این راستا از ارزش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است و شالوده‌ای مهم در راستای بازسازی عراق و بهبود آن به شمار می‌رود.

منبع: ابنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.