معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور در یزد گفت: یکی از اساسی‌ترین راهبردهای سازمان تعزیرات حکومتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ایجاد اشتغال درکشور است.

مبارزه جدی سازمان تعزیرات حکومتی با قاچاقچیان کالا و ارز

جواد فرشباف ماهریان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر اینکه هزینه انجام قاچاق در کشور باید افزایش یابد، گفت: در صورتی که تولید داخل تقویت شود و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه شود، نه تنها مشکلات تولید برطرف می‌شود، اشتغال بسیار زیادی هم به وجود می‌آید.

جواد فرشباف ماهریان بعدازظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اساسی‌ترین راهبردهای سازمان تعزیرات حکومتی است.

وی افزود: با تاکیدی که امسال مقام معظم رهبری داشتند، انشاالله شاهد افزایش تولید داخلی از یک طرف و جلوگیری از قاچاق تا حد امکان باشیم و بتوانیم زمینه ای را فراهم نماییم که قاچاق کالا در کشور کم شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: با اقداماتی که از سوی نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود، می‌توان به وسیله پرونده‌های مناسب، مسیری ایجاد کرد که هزینه مبادلات کالاهای قاچاق به حدی بالا برود که افراد به راحتی جرات اقدام در این زمینه نداشته باشد.

 ماهریان عنوان کرد: متاسفانه افرادی که اقدام به قاچاق کالا می‌کنند تلاششان بر این است که بی‌کیفیت‌ترین کالاها را به کشور وارد کنند و همین موضوع سبب می‌شود که سرمایه‌های کشور بیش از پیش از دست برود.

وی با بیان اینکه کشور ایران یکی از کشورهای وسیع و پرجمعیت جهان به حساب می آید، گفت: این کشور ظرفیت های بسیار زیادی دارد که لازم است با استفاده از این ظرفیت ها، زمینه رفع مشکلات اقتصادی را فراهم آوریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.