پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که بالا رفتن سن مدافعین کناری اش باعث شده تا آنها نتوانند در سیستم او به خوبی نقش افرینی کنند.

 گواردیولا: سن مدافعین کناری ما بالاست/ منچستر یونایتد منتظر اشتباه ما بود

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تساوی بدون گل پایان یافت. گواردیولا پس از مدعی شد که پابلو زابالتا  و کولاروف ۳۲ و ۳۱ ساله، سانیا ۳۴ ساله و کلیشی ۳۱ ساله، به سختی در سیستم او جایی خواهند داشت.

او گفت:" خیلی دوست نداشتم تیمم حمله کند، دوست داشتم به روش های دیگر حمله کنیم. آنها منتظر اشتباه تو هستند تا مجازاتت کنند. حریف می‌توانست به راحتی بازی کند ولی آنها خیلی مستحکم دفاع کردند و منتظر فرصت بودند تا از فضای پشت مدافعین کناری استفاده کنند. ما هم مدافعی نداریم که دائم در رفت و آمد باشد زیرا همه آنها ۳۳ یا ۳۴ سال سن دارند.

بازی قبلی با خسوس ناواس حمله می‌کردیم زیرا سانیا، کولاروف و کلیشی همه بالای ۳۳ سال دارند و قدرت کافی برای حرکت های سریع از کنار زمین را ندارند. برای همین است که ناواس را به آنها ترجیح داده بودم"

گواردیولا درباره گابریل ژسوس گفت:" همیشه فکر می‌کنم اگر او از ابتدا با ما بود چه می‌شد. مهاجم دیگری نخریدیم زیرا او قبل از ژانویه نمی‌توانست به ما بچیوندد بنابراین ۴ یا ۵ ماه را بدون او سر کردیم. تاثیرش استثنایی بود و از موقعیت‌هایش عالی استفاده می‌کرد."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.