اتفاقی که در چند روز اخیر درباره بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال بانوان رخ داد تداعی کننده حرکت چند بازیگر درجه چندم بود که بعدها سر از خارج از کشور و شبکه‌های ماهواره‌ای در آوردند.

بازیکن زن تیم ملی ایران در راه چند بازیگر درجه چندم!

به گزارش قدس آنلاین، تسنیم در این مورد نوشت: مشکلات در ورزش همانند حوزه‌های دیگر وجود دارد و این موضوع غیرقابل کتمان است، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که از این مشکلات، برای استفاده شخصی سوء استفاده نشود. قبل از اینکه وارد بحث اصلی شویم باید بگوییم که ورزش بانوان در سال‌های اخیر در ایران رشد خوبی داشته و تیم‌های مختلف در رده‌های سنی مختلف در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند. با این حال در این حوزه همانند حوزه‌های دیگر کارهایی انجام می‌شود که اهداف دیگری در پس آن وجود دارد.

ماجرا به خانمی به نام «شیوا امینی» برمی‌گردد که در فوتسال فعالیت می‌کرد و البته در این رشته خیلی هم مشهور نبود اما در چند روز اخیر به واسطه انتشار عکس و فیلم بدون حجاب، نامش بر سر زبان‌ها افتاده است. خودش اعلام کرده که «در یک سفر شخصی و نه در مسابقات رسمی حجاب را رعایت نکرده و به همین دلیل از تیم ملی ایران خط خورده است.»

جوابیه فدراسیون فوتبال اما خط بطلانی بر این ادعا کشید. فدراسیون فوتبال در جوابیه‌ای که روی خروجی‌ سایت خود قرار داد نوشت: «نامبرده طی سال 2009 برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیایی به تیم ملی دعوت و به ویتنام اعزام شدند و آخرین حضورشان در عرصه فوتسال به عنوان بازیکن تیم باشگاهی متین ورامین بوده که در دومین بازی لیگ در سال ١٣٨٩دچار آسیب دیدگی شدند و در اولویت انتخاب توسط کادر فنی فوتسال برای تیم ملی قرار نگرفتند و پس از آن به هیچ عنوان از سال ١٣٨٩عضو تیم ملی نبودند که موضوع عدم رعایت حجاب در سفر شخصی دلیلی برای حذف نامبرده باشد.»

همانطور که در این جوابیه آمده شیوا امینی از سال 1398 عضو تیم ملی نبوده در حالی که ادعا کرده به دلیل عدم رعایت حجاب اسلامی از تیم ملی خط خورده است. به نظر می‌رسد دلیلی که بازیکن پیشین تیم ملی آورده بیشتر برای مقاصد دیگر بوده است. متاسفانه در سال‌های اخیر برخی از چهره‌های ورزشی با استفاده ابرازی از دورانی که در تیم ملی بودند و همچنین مسائلی همانند حجاب و ... اهداف دیگری دارند وگرنه چه لزومی دارد بازیکنانی که 7 سال پیش آخرین حضورش را در تیم ملی سپری کرده و جزو بازیکنان مطرح هم نبوده به یکباره کشف حجاب کند؟ این موضوع ما را یاد بازیگران درجه چندمی می‌اندازد که با انتشار عکس‌های بدون حجاب خود راه شبکه‌های ماهواره‌ای را در پیش گرفتند تا بلکه از این طریق بیشتر در چشم باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.