سمنان- امام جمعه سمنان بیان کرد: دین مبین اسلام با تخریب و توهین مخالف است و رقابت‌های انتخاباتی باید از این آفت‌ها دور باشد و لذا کاندیداها همه توانمندی‌ها و برنامه‌های خود را بگویند و البته اشکالات نیز برای رفع بیان شود.

دین اسلام با تخریب و توهین مخالف است/کاندیداها رعایت کنند
به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان بیان کرد: نشست‌ها تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آن‌ها باید دور از توهین و تخریب باشد و همه به این امر توجه کنند.
وی با تاکیدبر رعایت اخلاق اسلامی ادامه داد: رقابت‌های انتخاباتی باید پرشور و بانشاط باشد اما این موضوع نباید به قیمت تخریب و توهین یکدیگر تمام شود.

امام جمعه سمنان زمینه‌سازی برای حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد تأکید قرار داد و گفت: نخستین و مهم‌ترین وظیفه همه مردم و مسؤولان، زمینه‌سازی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو است.

شاهچراغی اضافه کرد: توجه به خواسته‌های مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی که اکنون وجود دارد، باید در صدر برنامه‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره مدافع حریم ولایت و حافظ نظام اسلامی بوده‌اند، گفت: مردم هر زمان که احساس کرده‌اند به حضورشان در میدان نیاز است، وارد عمل شده و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: مردم کشورمان بار دیگر با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات آتی از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.