گلستان- امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه متأسفانه نگاه دولت ما به بیرون از مرزها است، اظهار کرد: واردات مربا از ۱۱ کشور جهان واقعاً جای تأسف دارد، آیا مربا در کشور ما قابل تولید نیست که از کشورهای دیگر وارد می‎کنند؟

واردات مربا از ۱۱ کشور جهان تأسف‎آور است/فعال شدن دولت در ماه‎های اخیر معنایی جز تبلیغات ندارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه نامزدهای انتخاباتی قول بدهند برای پیشرفت امور کشور، توسعه اقتصادی و بازکردن گره‎ها نگاه آنها به بیرون از مرزها نباشد، خاطرنشان کرد: این مسأله بسیار مهم است که نگاه دولت به‎جای بیرون از مرزها به درون باشد که این نگاه همان تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه در مسأله انتخابات باید به اظهارات دشمنان توجه کرد و برخلاف نظر آنها حرکت کنیم، اذعان کرد: متأسفانه امروز هجمه‎های سنگینی بر علیه برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری وارد می‎شود و به اعدام سال ۱۳۶۷ اشاره می‎کنند.

امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: اعدام‎های سال ۱۳۶۷ برای چه و متعلق به چه افرادی بوده است، آیا فردی که در سن ۲۵ سالگی به دستور امام راحل عمل کرد امروز باید زیر سوال برود؟ اگر اینطور باشد در صورتی که سردار قاسم سلیمانی نیز برای انتخابات سال‎های آینده کاندید شود، برخی افراد به خاطر تخریب می‎گویند چرا داعش را کشته است!
منصوری دفاع برخی از منافقین را بی‎تقوایی دانست و متذکر شد: در حالی که منافقین ۱۷ هزار از سرمایه‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ترور کردند آیا امروز برای جذب رأی و تخریب رقیب باید منافقین را تطهیر و از آنها دفاع کرد.

وی همچنین تطهیر منافقین برای تخریب رقیب و جذب رأی را بی‎تقوایی عنوان کرد و افزود:  فعال شدن دولت در ماه‎های اخیر معنایی جز تبلیغات انتخاباتی ندارد.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه متأسفانه برخی امروز با اشاره به اعدام‎های سال ۱۳۶۷ هجمه‎های سنگینی بر علیه برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری وارد می‎کنند، گفت: تطهیر و دفاع از منافقین برای جذب رأی و تخریب رقیب بی‎تقوایی است.

وی با بیان اینکه دولت دکتر روحانی طی دو سه ماه اخیر بسیار فعال شده است، یادآور شد: این مسأله باید تدبیر شود که چگونه دولت طی این سه و نیم سال این اندازه فعال نبوده است؟ چگونه افتتاح پروژه‎های بزرگ به ماه‎های اخیر موکول شده است؟

امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: آیا افتتاح پروژه‎های بزرگ و فعالیت دولت در ماه‎های اخیر معنای دیگری جز تبلیغات انتخاباتی دارد؟ حداقل در این دسته از اقدامات شائبه تبلیغات وجود دارد.

منصوری با اشاره به پرداخت حقوق کمیته امداد و بهزیستی توسط دولت، اذعان کرد: بسیار خداوند را شکر می‎کنیم که حقوق فقرا پرداخت می‎شود اما پرسش مهم این است که چگونه حقوق این افراد در ماه‎ پایانی پرداخت شده است؟ چگونه سهام عدالت را در در ماه‎های پایانی در دستور کار دولت قرار گرفت؟

وی با ابراز تأسف از تعویق در پرداخت حقوق خانواده‎های شهدا، اضافه کرد: حقوق خانواده‎های شهدا از سال ۱۳۹۲ به تعویق افتاده و حال که دولت تصمیم به پرداخت آن گرفته است تنها معوقات سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ را پرداخت می‎کند.

منصوری همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و مسأله دموکراسی در اروپا، بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری کشوری مانند فرانسه که شعار دموکراسی و آزادی بیان سر می‎دهد ۲۸ درصد بوده است این در حالی است که در ایران اسلامی با وجود اینکه برخی معتقدند آزادی و دموکراسی وجود ندارد و حقوق بشر رعایت نمی‎شود طی ۳۸ سال از انقلاب اسلامی کمترین مشارکت مردم در انتخابات کمتر از ۵۱ درصد نیست که این مسأله حاکی از بصیرت و هوشیاری ملت ایران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.