زاهدان-امام جمعه زاهدان با بیان اینکه دولت پاکستان باید توجه بیشتری در برقراری امنیت در مرز های خود داشته باشد بیان کرد: پاکستان، آشیانه و محل استراحت، تمرین و تجمیع تروریست‌ها شده است

پاکستان، آشیانه تروریست‌ها شده است/از عهده برخورد با ۴ جوجه تروریست بر نمی آئید؟

به گزارش قدس آنلاین،  آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت ۹ تن از فرزندان انتظامی مرزبان در درگیری با اشرار مسلح در این استان بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۸۰ شهید و ۸۰۰ جانباز طی دهه اخیر به وسیله تروریست‌های ساکن پاکستان به ایران تحمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه حادثه شهادت ۹ مرزبان نتیجه ناامنی در مرزهای پاکستان است ادامه داد: این کشور نه تنها برای تامین امنیت با ایران همکاری نکرده بلکه کم کاری هم کرده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: پاکستان، آشیانه و محل استراحت، تمرین و تجمیع تروریست‌ها شده است اما توقع داریم که با قدرت با آنها مقابله کند، چگونه است که پاکستان با آن همه قدرت نظامی بالا از عهده ۴ جوجه تروریست بر نمی اید؟

وی افزود: ما از کشور پاکستان گلایه‌مند هستیم و این ضعف، بی‌تفاوتی و بی توجهی را از آنها پذیرا نیستیم، پاکستان اگر قدرت ندارد به ایران این اجازه را بدهد تا ایران در عمق پاکستان این تروریست ها را نابود کند.

وی ادامه داد: پاکستان گروگان گرفتن یک مرزبان توسط تروریست‌ها را تایید کرده اما امضا نکرده است که این امر مردانگی نیست.

سلیمانی همچنین با اشاره به انتخابات در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:در مناظره‌ها باید شفاف سازی شود تا مردم هوشمند ایران اسلامی آگاه شوند و گول صحبت‌های تبلیغاتی را نخورند.

وی افزود: امام خمینی فرمودند در انتخابات کاندیداهای محترم باید با توجه به مولفه‌های گوناگون و مسائلی که مشکلات مردم را حل می‌کند و قانون مداری و تخصص کافی، پا به عرصه بگذارند.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: باید دید که دولت‌های قبلی و دولت موجود تخصص کافی را داشتند و بر قانون احترام گذاشتند یا خیر؟

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند که این انقلاب ما انقلاب خود مردم است، ۳۸ سال از انقلاب ما میگذرد اما هنوز برای روستایی‌های ما شغل ایجاد نشده، این همه شهرک‌های صنعتی بیمار ایجاد شد، اما یک دهکده صنعتی ایجاد نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.