گناباد-امام‌جمعه گناباد گفت: مسئولان در راستای اشتغال جوانان باید برای رفع موانع تولید تلاش و کوشش کنند ومردم هم از مسئولان درخواست اقدامات داشته باشند.

مسئولان برای اشتغال جوانان متمرکز شوند و مردم هم مطالبه گر باشند

به گزارش قدس انلاین امام جمعه گناباد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الگو قرار دادن سید الشهداء و باهدف حفظ اسلام و نظام اسلامی، در مقابل قدرت‌های باطل ایستاده و راه امام و شهدا را ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب افزود: این نهاد انقلابی ضمن  پشتیبانی ازمقام معظم رهبری باهدف سازمان‌دهی و آموزش بسیجیان و طرح صالحین، فرهنگ اسلام ناب را در میان افراد و اقشار جامعه گسترش می‌دهد و با خنثی کردن توطئه‌های رنگارنگ استکبار، خار چشم دشمنان است.  

امام‌جمعه گناباد ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگرنیز گفت: جوانان عزیز باید بکوشند فرهنگ کار را در خودشان تقویت کنندو مسئولان نیز در راستای اشتغال جوانان باید برای رفع موانع تولید تلاش و کوشش کنند.  

وی تصریح کرد: هیچ مسئله حتی انتخابات مسئولان را نباید از مسئله اقتصاد مقاومتی غافل کند و علاوه بر آن مردم نیز خرید کالاهای خارجی را ضد ارزش دانسته و از مسئولان مطالبه کنند.  

صادقی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری هم  گفت: از کاندیداهای ریاست جمهوری تقاضا می‌شود از تخریب، کلی‌گویی و وعده‌های غیرقابل عمل خودداری و برنامه‌های عملی خود را با سازوکارهای قابل‌اجرا برای خدمت به نظام اسلامی و مردم و رفع مشکلات آنان بیان کنند تا مردم بتوانند به بهترین برنامه و کاندیدای اصلح رأی دهند و انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم در ۲۹ اردیبهشت‌ماه برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.