قم- امام جمعه قم با ابراز تاسف از توهین به مقام شامخ امام رضا(ع) به بهانه انتخابات گفت: متأسفانه شاهد هتاکی نسبت به ساحت امام رضا (ع) در مباحث انتخاباتی بودیم همان‌طور که استفاده مقدسات برای انتخابات درست نیست، تعرض و هتک مقدسات کار غلطی است و تقاضای عکس العمل جدی در این باره داریم.

سوء استفاده از مقدسات برای انتخابات درست نیست/پاکستان امنیت مرز را جدی تر دنبال کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس گفت:این مسائل نباید در حوزه انتخابات دستاویز قرار گیرد و لذا  مسئولان باید در این زمینه توجه کنند و دیگران باید از این مسئله تبری بجویند.

امام جمعه قم با بیان اینکه التزام به قانون برای اینکه در دام فتنه ۸۸ نیفتیم امری الزامی است، افزود: سلامت انتخابات به‌عنوان حق‌الناس باید مهم شمرده شود و تلاش شود در انتخابمان اقتدار، امنیت، ارزش‌های اسلام و انقلاب را مهم بشماریم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) ادامه داد: در تماس با آیت‌الله مکارم ایشان از این مسئله ناراحت بودند لذا لازم است مسئولان در این زمینه توجه کنند.

آیت‌الله اعرافی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی شرق کشور که منجر به شهادت ۸ نفر از فرزندان کشور شد عنوان کرد: از مسئولان دولت پاکستان می‌خواهیم که جدی‌تر این مسئله را دنبال کنند، باید مرزهای ما امن شود.

امام جمعه قم با تأکید بر اینکه دولتمردان باید بنیه دفاعی مرزها را تقویت کنند و در چنین مواردی با قاطعیت واکنش نشان دهند، افزود: آن‌ها که دنبال ناامن کردن ایران اسلامی هستند بدانند ملت شجاع ایران در برابر این اقدامات زبونانه از پای در نمی‌آید و به خاطر این اقدامات از مواضع انقلابی خود در مقابله با مستکبران و تروریست‌ها کوتاه نخواهند آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.