یزد- امام جمعه یزد گفت: شعارهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری وعده‌های نجومی و بیخودی نباید باشد و در جهت عمران و آبادانی صحبت کنند.

شعارهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری وعده‌ نجومی نباشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان، ماه شعبان است و باید از فیوضات و پاداش‌های الهی در این ماه نهایت استفاده را ببریم.  

امام جمعه یزد گفت: سوم شعبان به عنوان روز پاسدار یکی از مناسبت‌های عزیز ماه شعبان است. پاسداران و جانبازان که با عشق به ائمه و امام حسین(ع) در این مسیر گام برداشتند و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند و اگر سپاه و نیروهای دلسوزرا نداشتیم خیلی از مسائل امروز جور دیگری رقم خورده بود.

ناصری افزود: جانبازان نمونه بارز صبر در جامعه هستند وباید بیش از گذشته به جانبازان و خانواده های آنها توجه و تقدیر شود.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهر یزد در ادامه با گرامیداشت یاد مرزبانان شهید در مرز پاکستان گفت: مسئولان دفاعی و نظامی باید برنامه مدیریتی بهتری داشته باشند و توصیه داریم ابزار و سلاح جدید و دوربین‌های قوی را در اختیار نیروها قرار دهند و نیروهای خود را بیشتر و قوی‌تر کنند.

ناصری اظهار داشت: حرمت ملت مسلمان ایران از سوی نامزدهای ریاست جمهوری در زمان رسمی تبلیغات باید حفظ شود و نامزدها بدون تخریب یکدیگر و تبلیغ حزب و گروه راهکارهای خود برای حل مسائل و مشکلات کشور را برای مردم  بازگو کنند.

امام جمعه یزد گفت: شعارهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری نباید با وعده‌های نجومی و بیخودی باشد  و باید مسیر ملت را مسیر آبادانی و عمران و عزت و استقلال کشور قرار دهند و در این زمینه صحبت کنند.

وی در مورد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: شوراها محل خدمت به مردم و مدیریت توسعه شهری و روستایی است.

ناصری با تاکید بر اینکه باید افراد متخصص و متعهد را به شورای شهر فرستاد گفت: شورای شهر فعلی نیز خوب بوده و عملکرد ارزنده‌ای را به جای گذاشته است اما خوب ممکن است اشتباهاتی هم داشته باشند که شورا در آن نقشی نداشته است

امام جمعه یزد اظهار داشت: روز معلم از دیگر مناسبت‌های ارزشمند پیشه‌رو است و ارزش معلم به تربیت دانش آموزان است.

وی  افزود: تربیت اخلاقی و اسلامی مهمترین رسالت معلمان است و آموزگاران باید با ایجاد جهش علمی و اخلاقی دانش‌آموزان را به سمت تعالی بیش از پیش هدایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.