اهواز-دبیر هیات دو ومیدانی خوزستان گفت: تیم دو و میدانی پسران نونهال خوزستانی برسکوی قهرمانی مسابقات قهرمانی مناطق کشور ایستاد.

کاپ قهرمانی رقابت های مناطق کشور در دستان پسران نونهال خوزستانی

سعید پویا در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین بابیان اینکه این مسابقات امروز به میزبانی چهارمحال وبختیاری برگزارشد، اظهار کرد: تیم دو و میدانی نونهالان پسران  خوزستان متشکل از ٩ ورزشکار و ١ مربی به مسابقات قهرمانی مناطق کشور اعزام با کسب ٦٤ امتیاز مقتدرانه و با اختلاف به مقام قهرمانی رسید.
وی افزود: تیم های اصفهان و فارس به ترتیب با کسب ٤١ و ٣٩ امتیاز به مقام های دوم  و سوم رسیدند.
 دبیرهیات دو ومیدانی خوزستان گفت: نونهالان خوزستان در این مسابقات ٢ مدال طلا، ٤ مدال نقره و ٢ مدال برنز کسب کردند تا فراتر از دیگر تیم های سکوی نخست را از آن خود کنند.
وی اسامی ورزشکاران اعزام به این مسابقات را محمدمهدی عسکرزاده، مرتضی عباسپور، مهدی شمس، علی حسن پور، علیرضا محمدپور، علیرضا قاسمی، عبدالحمید عفری، مصطفی لجمیر اورک و فرزاد محمدی عنوان کرد: مربیگری وسرپرستی برعهده ی علی اکبر برزگر بود.
دبیرهیات دو و میدانی خوزستان بیان کرد: در این مسابقات تیم هایی ازاستان های فارس، خوزستان، کهگیلویه، چهارمحال، اصفهان و بوشهر شرکت کردند.
وی در پایان یادآورشد: پیش از این تیم دو و میدانی خوزستان (بخش بانوان) هم در این دوره از مسابقات قهرمان شد.
سعید پویا عنوان کرد: این قهرمانی ها موجب می شود تا فصلی نو را در دو و میدانی خوزستان در هر دو بخش آقایان و بانوان رقم بزنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.