اهواز-امام جمعه موقت اهواز گفت: رئیس جمهور باید رفاهیات خود را فدای مردم کند و مهم‌تر از همه پاکدستی او و اطرافیان او است.

رئیس جمهور باید رفاهیات خود را فدای مردم کند

به گزارش قدس آنلاین آیت الله سید ابوالحسن حسن‌زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: درخشش سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف سازندگی و البته جلوگیری از توطئه‌های دشمن سبب شده که آمریکا و رژیم صهیونیستی آنها را به تروریست بودن متهم کنند در حالی که این مستکبران گروهک منافقین را با سابقه به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر در عملیات تروریستی، به عنوان یک گروهک تروریستی معرفی نمی‌کنند.

وی افزود: گروهک منافقین در روزهای گذشته با سران کنگره آمریکا دیدار داشتند و این فعالیت امریکا نشان می‌دهد که آنها از هر ننگی حمایت می‌کنند و مخالفت آنها با سپاه پاسداران نشان می‌دهد که پاسداران ما در مسیر درستی حرکت می‌کنند و فرهنگ بسیجی‌شان عامل ناکامی استکبار در منطقه شده است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری به دست گروهک فرقان گفت: این گروهک خودشان را مسلمان و انقلابی می‌دانستند اما نظریه آنها اسلام بدون روحانیت بود؛ اسلام انحرافی را باید شناخت و جدا کردن روحانیت از دین به معنی انحراف است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری مظهری از مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است که در چارچوب دین آراء مردم محترم شناخته می‌شود.

آیت الله حسن‌زاده با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری در انتخابات آینده بیان کرد: نخستین خواسته مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم است چرا که این حضور دشمنان ایران اسلامی را مأیوس می‌کند؛ بعد از حضور حداکثری انتخاب اصلح حائز اهمیت است که مهم‌ترین شاخصه در این زمینه انقلابی بودن رئیس جمهور است.

وی اظهار داشت: انقلابی بودن رئیس جمهور به معنی اخلاص، خدمت بدون منت، استکبارستیز، مدیر و مدبر است و اهل ایثار و فداکاری باشد نه اینکه چشمش به بیت المال باشد. رئیس جمهور باید رفاهیات خود را فدای مردم کند و مهم‌تر از همه پاکدستی او و اطرافیان او است.

امام جمعه موقت اهواز افزود: روحیه انقلابی یعنی عادل بودن در عمل نه در شعار است و باید برای حل مشکلات کشور نگاهش به درون کشور و جوانان این نظام است.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی سبب توسعه و آباد شدن کشور می‌شود، عنوان کرد: روحیه انقلابی سبب رشد علمی کشور شده و در باقی بخش‌ها هم در عین اینکه آرمان‎‌ها را حفظ کرده‌ایم، پیشرفت کردیم. کسی برای انتخابات از مذهب هزینه نکند و ما هستیم و افرادی که شاخص‌ها و معیارهای انان مشخص است.

وی با اشاره به انتخابات شوراها بیان کرد: در شوراها به افراد امانت دار و متخصص نیاز داریم و کار شورا معرفی افراد برای استخدام و سفارش دادن برای پیمانکاران نیست. منابع مالی ما کمتر از دیگر شهرها نیست اما انحرافات اجازه کار نداده است.

آیت الله حسن‌زاده با اشاره به شهادت ۹ نفر از مرزبانان ایرانی عنوان کرد: پاکستان نباید زمین امن تروریست‌ها باشد و تروریست‌ها بدانند که ما انتقام خون شهدایمان را از آنها می‌گیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.