مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ‌های ۸، ۱۵ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه و در سه بخش مناظره فرهنگی- اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شوند.

همه آنچه که باید از مناظره امروز کاندیداهای ریاست جمهوری بدانید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، مناظره‌ها که در چند دوره اخیر انتخابات ریاست جمهوری پای ثابت رقابت‌های انتخاباتی بوده و به سهم خود در گرم کردن تنور انتخابات سهم بسزایی داشته است، امسال هم به سیاق گذشته برگزار می‌شود. نخستین مناظره انتخاباتی 6 کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم امروز (۸ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۶، به طور زنده از شبکه یک سیما و شبکه رادیویی ایران پخش و ساعت ۲۲ امروز از شبکه چهار سیما و شبکه رادیویی جوان بازپخش می‌شود.
 
مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ‌های ۸، ۱۵ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه و در سه بخش مناظره فرهنگی- اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شوند.
 
پیش از این کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مصوب کرده بود که مناظره‌های این دور به صورت ضبط شده پخش شود که تقریبا همگی کاندیداها با این امر مخالفت کردند؛ البته مشاوران حجت الاسلام و المسلمین روحانی از جمله آقایان آشنا و نجفی پیشنهاداتی را در قبال مناظره‌ها داشتند که با حواشی‌ای همراه بود.
 
احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها طی مصاحبه‌ای پیرامون مناظره امروز گفت: محتوای برنامه مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مسائل اجتماعی است و مسائل اقتصادی و سیاسی در 2 مناظره بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
 مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 16 و 30 آغاز می‌شود و تا ساعت 19 و 30 دقیقه ادامه خواهد داشت؛ از ساعت 16 تا 16 و 30 مبانی تبلیغات انتخاباتی برای نامزدها از سوی اعضای کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها تشریح و قرعه‌کشی برای تعیین صندلی نامزدها در مناظره انجام می‌شود.
 
در مناظره امروز مقرر شده در خلال برنامه 3 ساعته، آنتراکت 15 دقیقه‌ای داشته باشند که جزئیات این امر و سایر موضوعات در دستور کار مناظره توسط مجری برنامه اعلام می‌شود.
 
مجری مناظرات امسال نیز به سیاق مناظرات سال 92، مرتضی حیدری خواهد بود.
 
 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعنوان آخرین نامزد به  محل مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری وارد شد؛ اولین نامزدی که خود را به جام جم رساند، مصطفی میرسلیم بود؛ پس از وی به ترتیب آقایان جهانگیری، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، هاشمی طبا و قالیباف به محل برگزاری نخستین مناظره انتخاباتی تلویزیونی آمدند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.