۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 524119

در آستانه برگزاری اولین مناظره نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، بر پخش نماهایی یکسان از نامزدها در جریان این برنامه تاکید شد.

تاکید بر رعایت تساوی میان نامزدها در مناظره

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، برنامه «اینجا ایران است» ساعتی پیش از شروع مناظرات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با پخش پشت صحنه‌هایی از برنامه به روی آنتن شبکه یک سیما رفت.
 
در این برنامه، لحظات ورود نامزدهای ریاست جمهوری به ساختمان معاونت سیما جهت برگزاری اولین مناظره تلویزیونی به صورت زنده نشان داده شد.
 
حجت‌الاسلام حسن روحانی آخرین کاندیدایی بود که حدود ساعت ۱۵:۳۰ به ساختمان صدا و سیما وارد شد.
 
نامزدهای ریاست جمهوری ابتدا با استقبال حجت‌الاسلام موسوی مقدم قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیما به سمت راهروی معاونت سیما هدایت می‌شدند و در ادامه با همراهی عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما به اتاق انتظار وارد می‌شدند.
 
در تمام صحبت‌های سه مجری حاضر در استودیوی برنامه «اینجا ایران است»، بر انتخاب اصلح رییس جمهور تاکید شد و همین‌طور حسن سلطانی، از مجریان برنامه اعلام کرد که مدت زمان و تصویری که از نامزدهای ریاست جمهوری در جریان مناظره پخش می‌شود، برای برقراری عدالت و انصاف، کاملا یکسان و مساوی است.
 
در این برنامه همچنین اعلام شد که برای استقرار نامزدها در داخل استودیوی محل برگزاری مناظره و همچنین آغاز پرسش‌ها، قرعه‌کشی انجام می‌شود.
 
اولین مناظره تلویزیونی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت 16 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد. مناظره بعدی جمعه آینده با موضوع اقتصادی خواهد بود و موضوع سومین مناظره هم سیاسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.