۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
کد خبر: 524141

سرمربی تیم فوتبال استقلال در صورت خرید «جلال الدین ماشاریپوف» باید نام یکی از بازیکنان خارجی را از لیست خود خارج کند.

منصوریان کدام خارجی استقلال را رد می کند؟

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا منصوریان برای تقویت تیم خود در فصل آینده از همین حالا فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده است. تمدید قرارداد ستاره ها گام اول آبی ها برای لیگ هفدهم بود و حالا استقلال برای تقویت تیم خود به دنبال بازیکنان جدید است که در این میان جلال الدین ماشاریپوف گزینه اول استقلال برای لیگ هفدهم بود.

انتخاب جلال الدین ماشاریپوف به عنوان اولین گزینه خرید منصوریان در کنار تمامی تحلیل ها یک نشانه ی مهم دارد؛ استقلالی ها هم اکنون بر اساس قوانین لیگ برتر سه بازیکن خارجی غیر آسیایی به نام های رابسون، پادوانی و مگویان را در اختیار دارند و بر اساس صحبتهای منصوریان و تاکید های او، چپاروف نیز با استقلالی ها قراردادی یک ساله و نیمه دارد و فصل آینده به جمع استقلالی ها اضافه می شود.

پیشنهاد استقلال به ماشاریپوف و تلاش آبی ها برای جذب یک بازیکن جدید خارجی نشان می دهد که منصوریان برای فصل آینده قطعا یکی از بازیکنان خارجی خود را در اختیار نخواهد داشت.

رابسون مدافع جوان استقلال در اولین سال حضور خود در استقلال عملکرد بسیار خوبی داشته و کادرفنی استقلال از او رضایت کامل دارند و به دنبال تمدید قرارداد با او هستند اما رقم بالای رضایت نامه او یکی از مسائلی است که می تواند باعث جدایی ماشاریپوف شود.

پادوانی مدافع مورد علاقه منصوریان است اما در لیگ شانزدهم عملکرد فوق العاده ای نداشته است و شاید با توجه به رقم قرارداد و سن بالای او، در برنامه های فصل آینده منصوریان جایی نداشته باشد. هرایر مگویان نیز شرایطی مشابه پادوانی دارد و در لیگ شانزدهم نتوانست درخشش خود با پیراهن استقلال را تکرار کند اما این بازیکن با استقلال قراردادی دو ساله دارد و آبی ها باید برای جدایی این بازیکن با او توافق کنند.

چهارمین بازیکن خارجی استقلال نیز سرور چپاروف است. منصوریان بارها اعلام کرده که این بازیکن فصل آینده در استقلال حضور دارد تا احتمال جدایی او بسیار کم باشد اما در این میان شایعاتی مبنی بر علاقه سپاهان به این بازیکن و البته علاقه چپاروف به خروج از ایران شنیده می شود تا به این ترتیب حتی این بازیکن نیز به جمع گزینه های احتمالی جدایی از استقلال اضافه شود.

بررسی شرایط بازیکنان خارجی استقلال نشان می دهد که امکان جدایی هر کدام از این بازیکنان وجود دارد و حتی در صورت قطعی نشدن حضور ماشاریپوف باز هم این احتمال وجود دارد که منصوریان برای تقویت استقلال به دنبال بازیکنان خارجی برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.