ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با ارسال نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی اهانت به ساحت امام رضا(ع) را تسلیت گفت.

 اهانت به ساحت امام رضا(ع) قلوب قاطبه ملت ایران را جریحه دار کرد

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با ارسال نامه‌ای اهانت به ساحت امام رضا(ع) را محضر مقام معظم رهبری تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای( دامت برکاته)
با سلام و تحیت و آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت حضرتعالی بار دیگر فتنه‌گران کوردل و منافقان زمان این بار در استان ولایتمدار ایلام و علاقمند به اهل بیت(ع) توسط یک فرد هتاک و فاسد در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با حضور آقای پزشکیان نایب رئیس مجلس با رکیک‌ترین الفاظ در قالب شعر و دل نوشته به ساحت قدسی آن امام رئوف حضرت ثامن‌الائمه آقا علی بن موسی رضا(علیه‌السلام) بار دیگر حادثه تلخ و ناگوار حمله و به آتش کشیدن موکب‌های عزاداری و دسته‌های سوگوار حضرت سیدالشهدا(ع) در ایام فتنه ۸۸ را در اذهان تداعی و باعث شکسته شدن و جریحه‌دار شدن قلوب قاطبه مردم این استان و ملت ایران شد.
متأسفانه دست‌اندرکاران انتخابات در استان ایلام با سکوت معنادار خود در مقابل هتاکی و کف و سوت کشیدن عده‌ای معلوم‌الحال سبب پاشیدن نمک به این زخم عمیق گشته و حتی موجبات حمایت از این فرد هتاک را فراهم آوردند.
در پایان بار دیگر این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الاعظم، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض کرده و امیدوارم دستگاهای امنیتی و قضایی با برخورد انقلابی و قاطع ریشه این فتنه جدید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری که حضرتعالی دعوت به وحدت و همدلی فرموده اید را بخشکانند.
محمد نقی لطفی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.