قوچان- نایب‌رئیس انجمن کشتی با چوخه استان خراسان رضوی گفت: برای کشتی باچوخه باید فدراسیونی مستقل ایجاد کرد و با علاقه ای که در میان مردم به این رشته است باید هرچه زودتر مشکلات آن مرتفع شود.

کشتی باچوخه نیاز به فدراسیونی مستقل دارد

به گزارش قدس آنلاین، نایب‌رئیس انجمن کشتی با چوخه استان خراسان رضوی عصر جمعه در حاشیه مسابقات کشتی با چوخه رهورد کشور در قوچان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایندگان مجلس در استان خراسان رضوی باید از کشتی باچوخه حمایت کنند گفت: این ورزش نیازمند استقلال است و باید وضعیت حمایتی آن هرچه سریعتر از طریق وزارتخانه مشخص شود.

عیسی روحانی یکی از مهمترین مشکلات این رشته ورزشی را چند قطبی بودن دانست و خاطر نشان کرد: باید برای کشتی باچوخه فدراسیونی مستقل ایجاد کرد و با علاقه ای که در میان مردم به این رشته است باید هرچه سریعتر مشکلات آن مرتفع شود.

وی با اشاره به جایگاه مناسب تفریحی و ورزشی گود طبیعی کشتی باچوخه روستای رهورد قوچان تصریح کرد: در این دوره از مسابقات بیش از ۲۳۰ چوخه کار و پهلوانانی از رشته های کوراش، کبدی و جودو که دارای مقامهای جهانی و آسیایی هستند حضور دارند و با هم به رقابت پرداختند.

نایب‌رئیس انجمن کشتی با چوخه خراسان رضوی ادامه داد: تعداد چوخه کاران و علاقه مندان فعال در سطح استان حدود ۵۰۰ کشتی گیر است که روزانه در باشگاهها و در سطح شهرستانهای استان در حال تمرین و آمادگی برای شرکت در مسابقات هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.