بیرجند- مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:امدادرسانی به مصدومین حادثه واژگونی زانتیا توسط اورژانس هوایی طبس انجام شد.

مصدومین حادثه واژگونی خودروی سواری امداد رسانی شدند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، علی دلخروشان اظهار داشت: ساعت ۱۵ و ۲۳ دقیقه  جمعه حادثه واژگونی زانتیا در کیلومتر ۵ محور دیهوک-بشرویه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ طبس اعلام و بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس ۱۱۵ دیهوک، عرب آباد و ارسک و بالگرد اورژانس هوایی طبس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود : این حادثه ۴ مصدوم داشت که ۳ مصدوم پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی با بالگرد اورژانس هوایی طبس و یک مصدوم نیز توسط اورژانس ۱۱۵ دیهوک به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس اعزام شدند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه یکی از خطرناک ترین آسیب ها درمصدومین تصادفات آسیب نخاعی است، افزود: ممکن است با یک جابجایی غلط باعث صدمه و پارگی طناب نخاعی و به دنبال آن  آسیب دایمی و معلولیت گردد، پس افراد حاضر در صحنه در صورتیکه خطر آتش سوزی و انفجار وجود ندارد، از جابجایی مصدومین  تا قبل از رسیدن کارشناسان اورژانس پرهیز نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.