سرپرست باشگاه پرسپولیس حتی با وجود مذاکره با دو کاپیتان این تیم، در پایان دادن به اعتصاب سرخپوشان راه به جایی نبرد.

گزارشی از اعتصاب پرسپولیسی ها و مذاکره بی نتیجه طاهری با دو کاپیتان

به گزارش قدس آنلاین، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای سومین روز متوالی حاضر به تمرین نشده تا با این کار اعتراض خود را نسبت به مشکلات مالی و دریافت درصد کمتری از قراردادهای خود به گوش مسئولان این باشگاه برسانند اما در حالی که در دو روز از تعطیلی تمرینات گذشته بود و بازیکنان زودتر از این منتظر حضور مسئولان باشگاه در تمرین بودند اما در نهایت علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در سومین روز اعتصاب پرسپولیسی‌ها به محل تمرین این تیم آمد اما حضور او هم نتوانست چاره کار بازیکنان این تیم باشد و در نهایت در اقدامی عجیب که شاید در تاریخ باشگاه پرسپولیس بی سابقه باشد این تیم بدون هیچ گونه تمرینی به مصاف تیم ذوب‌آهن خواهد رفت.

اوضاع آنقدر برای پرسپولیسی‌ها بحرانی است که آن‌ها حتی حاضر نشدند برای برپایی اردو راهی هتل شوند و  حالا با این شرایط شاگردان برانکو باید امروز به مصاف ذوب‌آهن بروند.

طاهری که با ۲ روز تاخیر ورود رسمی به این ماجرا داشت هم نتوانست مانع از اعتصاب بازیکنان شود و حتی به نوعی صحبت‌های او باعث شد تا بازیکنان ناراحت‌تر از قبل شوند به طوری که راضی به هتل رفتن هم نشدند. سرپرست باشگاه در جلسه‌ای با حضور سیدجلال حسینی و حسین ماهینی شرکت کرد و بدون اینکه به بقیه بازیکنان اجازه حضور در این جلسه را داده باشد به این ۲ کاپیتان تیمش عنوان کرد که تا ۲۴ اردیبهشت منتظر بمانند چرا که قرار است در این روز یک میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شود که با این مبلغ امکان پرداخت حدود ۵ درصد از قرارداد بازیکنان فراهم خواهد شد. این موضوع با واکنش منفی بازیکنان روبرو شد و در حالی که خیلی‌ها منتظر بودند روز گذشته پرسپولیسی‌ها تمرین کنند اما بازیکنان باز هم حاضر به تمرین نشدند تا طاهری و همکارانش با چالشی بزرگ مواجه شوند؛ آن هم در حالی که به جز ۲ بازی تشریفاتی در لیگ برتر، این تیم یک بازی بسیار حساس مقابل الوحده امارات دارد که تاثیر بسیار زیادی در آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

این در حالی است که برانکو سرمربی پرسپولیس فکر می‌کرد تیمش در آستانه بازی با ذوب‌آهن تمرین خواهد کرد. او حتی با لباس ورزشی در محل تمرین حاضر شد و به مسئول تدارکات پرسپولیس گفت که توپ‌ها را به درون زمین ببرد اما بازیکنان پرسپولیس برای تمرین نکردن خیلی مصمم‌تر از مدیران باشگاه برای حل مشکل بودند و این موضوع باعث شد تا در نهایت برانکو دستور به جمع آوری توپ‌ها از درون زمین بدهد. حتی کریم باقری مربی تیم پرسپولیس اولین نفری بود که محل تمرین پرسپولیسی‌ها را ترک کرد تا نشان دهد که از اوضاع فعلی اصلا راضی نیست. صحبت‌های طاهری را شاید باید به مثابه نفت روی آتش بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد چرا که آنها در صحبت‌های خصوصی با یکدیگر عنوان می‌کردند که لیگ برتر ۱۴ اردیبهشت و لیگ قهرمانان آسیا ۱۸ اردیبهشت برای پرسپولیس تمام می‌شود و آنها هرگز نمی‌توانند در تاریخ ۲۴ اردیبهشت که طاهری وعده آن را داده به پول خود برسند.

بازیکنان پرسپولیس از این ناراحت و عصبانی هستند که چرا باید آنها با وجود قهرمانی در لیگ برتر از تیمی مثل استقلال که هر دو تیم از یک منبع تغذیه می‌شوند پول کمتری بگیرند. این موضوع البته با ادعای طاهری در بین هواداران روبرو شد. آنجا که گفت:« هیچ‌کس به‌اندازه ما به بازیکنانش پول نداده، اما استقلالی‌ها چک به بازیکنان داده‌اند و ما به‌صورت نقدی به آنها پرداختی داشتیم. بازیکنان با مردم و اهالی رسانه روراست باشند.» او البته حالا که روزهای سخت تیمش را به عینه مشاهده می‌کند رسانه‌ها را هم از گزند انتقاداتش در امان نگذاشت. طاهری که در بین هواداران پرسپولیس مقابل ورزشگاه خیریه عمل گیر افتاده بود و به درخواست عکس یادگاری و سوالات آن‌ها پاسخ می‌داد عنوان کرد که مقصر دامن زدن به این اتفاقات رسانه‌ها هستند و حتی به خبرنگاری که قصد سوال پرسیدن داشت این اجازه را نداد و از هواداران تیمش خواست اجازه ندهند او کارش را انجام دهد! حالا اینکه چرا رسانه‌ها تنها به جرم انعکاس این اخبار مقصر دامن زدن به حاشیه‌ها عنوان می‌شوند هم از آن دست سوالات بی پاسخی است که شاید تنها طاهری بتواند به آن پاسخ دهد. هر چند که سرپرست باشگاه پرسپولیس در مدت نزدیک به ۲ سالی که در این باشگاه فعالیت می‌کند همواره نشان داده که ارتباط خوبی با خبرنگاران ندارد و اصحاب رسانه از نظر او افرادی علاف و بیکار هستند که برای این تیم فقط حاشیه سازی می‌کنند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.