مهاجم آرژانتینی یوونتوس اظهار کرد دوست ندارد او را با الساندرو دل‌پیرو مقایسه کنند زیرا او می‌خواهد خودش نماد این تیم شود.

دیبالا: می‌خواهم نماد یوونتوس شوم/ شماره‌ ۱۰ دل‌پیرو را نمی‌پوشم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، پائولو دیبالا دومین فصل حضور خود در یوونتوس را پشت‌سر می‌گذارد و به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. عملکرد درخشان این بازیکن آرژانتینی در یووه باعث شده است بسیاری او را با الساندرو دل‌پیرو مقایسه کنند اما خود او چنین نظری ندارد.

دیبالا در این زمینه گفت‌: دل‌پیرو یک الگو و نماد برای یوونتوس است. بسیار دشوار است بازیکنی دیگر مانند او ظهور کند. او چه در زمین و چه در خارج از زمین خوب بود. چند بار دل‌پیرو را از نزدیک دیدم. او انسان بسیار خوبی است. شم بالای گلزنی دل‌پیرو بسیار بالا بود. او در محوطه جریمه یک تمام کننده قهار بود. دوست دارم در این زمینه مانند او باشم و بهتر از فرصت‌هایی که به دست می‌آورم استفاده کنم.

این ستاره آرژانتینی درباره پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس گفت‌: هیچ‌گاه از باشگاه نمی‌خواهم این شماره را به من بدهد. اگر آنها درخواست کنند، درباره‌اش فکر خواهم کرد. پیراهن شماره ۱۰ در یوونتوس بسیار مهم است و وظیفه سنگینی روی دوش بازیکنی می‌گذارد که آن را بر تن می‌کند.

از زمان جدایی پل پوگبا از یوونتوس و رفتنش به منچستریونایتد، بازیکنی این شماره را بر تن نکرده است. بعضی از هواداران یووه بر این باور هستند که دیبالا شایسته پوشیدن آن است. دیبالا درباره آینده خود در یووه و آیا در تابستان از این تیم جدا می‌شود نیز پاسخ داد: می‌خواهم  به نماد یوونتوس تبدیل شوم.

به نقل از ایسنا، این بازیکن جوان و آینده‌دار در پایان سخنان خود درباره تساوی برابر آتالانتا گفت‌: متاسفانه در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کردیم. در نیمه دوم شایسته پیروزی بودیم اما  در نیمه نخست بد بازی کردیم و آتالانتا بهتر از ما بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.