اصفهان- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: با اجرای طرح تحول سلامت در ایران شاهد کاهش ۸۱ درصدی پرداخت هزینه‌های درمان‌ از سوی مردم بودیم.

اجرای طرح تحول سلامت کاهش ۸۱ درصدی هزینه‌های درمان‌ را برای مردم رقم زد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی صبح شنبه در مراسم بهره‌برداری از۲۰ پروژه آموزشی، بهداشتی و درمانی در استان اصفهان، اظهارکرد: حدود هزار تخت بیمارستانی توسط خیران و بخش خصوصی در اصفهان به بهره‌برداری رسیده و خوشبختانه اصفهان در این راستا نمونه بوده

وی از اصفهان به عنوان  مهد علم، دانش وهنر یاد کرد و ادامه داد: اصفهان در ظاهر محروم نیست اما محرومیت‌های بسیاری دارد، به عنوان مثال دانشگاه اصفهان باید به تراز ملی و بین‌المللی بازگردد چرا که معتقدم جایگاه این دانشگاه باید بسیار بالاتر از این وضعیت فعلی باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور افزود: افراد در حوزه آموزش در این دانشگاه علاوه بر فعالیت در دانشگاه کمک بسیاری به به وزارت بهداشت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب برنامه‌ها به بهترین نحو مشخص است اما دولت‌ها و مجلس باید در این راستا به بهترین نحو اقدام کنند، البته رسانه‌ها به‌ویژه در بخش بهداشت و درمان بی مهری کرده‌اند.

قاضی زاده هاشمی گفت: با اجرای طرح تحول سلامت در ایران شاهد کاهش ۸۱ درصدی پرداخت  هزینه‌های درمان‌ از سوی مردم بودیم.

وی اظهارکرد: باید تنگ‌نظری‌ها را کنار گذاشت و حسادت و سنگ‌اندازی نکنیم زیرا بخش خصوصی رقیب بخش دولتی نیست و به ما در راستای تحقق اهداف کمک می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.