هم باشگاه استقلال و هم باشگاه پرسپولیس بازیکنانی از تیم مقابل را برای خرید در فصل آینده مدنظر دارند و جنگ خریدهای این دو تیم آغاز شده است.

جنگ نقل و انتقالاتی پرسپولیس و استقلال/ منصوریان روی دو پرسپولیسی دست گذاشت!

به گزارش قدس آنلاین، لیگ برتر فوتبال ایران در حالی هفته آینده به اتمام می رسد که تلاش تیم های مختلف برای جذب بازیکنان جدید از مدتها پیش آغاز شده است. استقلال و پرسپولیس همانند سالهای گذشته در صدر خبرسازترین نقل و انتقالات هستند و هر روز اخبار جدیدی از این دو تیم به گوش می رسد.

آخرین خبرها از باشگاه استقلال حاکی از این است که علیرضا منصوریان به شدت به دنبال جذب رامین رضاییان است. باوجود تکذیب مذاکره استقلالی ها با رضاییان اما هنوز تلاش ها برای جذب این بازیکن ادامه دارد و اگر در هفته های آینده خبر استقلالی شدن رامین منتشر شد نباید از این موضوع تعجب کرد.

از سوی دیگر، پرسپولیس برای تقویت خود روی دو گزینه دست گذاشته است. گادوین منشا مهاجم پیکان و فرشید باقری هافبک استقلال. انتقال باقری به پرسپولیس از نیم فصل کلید خورد ولی برانکو نتوانست این هافبک را به تیمش اضافه کند ولی مذاکرات با این بازیکن ادامه دارد؛ هرچند استقلالی ها با علم به این موضوع، رضایتنامه باقری را صادر نمی کنند.

منصوریان برای تلافی، گزینه هایی از پرسپولیس را مدنظر قرار داده است. گفته می شود سروش رفیعی از جمله بازیکنانی است که استقلالی ها او را برای فصل بعد مدنظر دارند. همچنین ساسان انصاری هم که ابتدای فصل در پرسپولیس بود و به فولاد بازگشت، در لیست خرید منصوریان قرار دارد تا به این ترتیب جنگ خارج از زمین دو تیم استقلال و پرسپولیس بالا بگیرد. باید منتظر ماند و دید با این وضعیت، کدام بازیکن از تیم استقلال و پرسپولیس به رقیب سنتی خود می رود و هزینه سنگین توهین ها را به جان خواهد خرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.