قزوین- مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قزوین با اشاره به ساخت دبیرستان ۱۵ کلاسه انرژی اتمی در قزوین در فضایی به وسعت ۴ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با همکاری سازمان انرژی اتمی گفت: کلنگ ساخت این مدرسه همزمان با هفته معلم به زمین زده می شود.

دبیرستان انرژی اتمی در قزوین ساخته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سالار قاسمی صبح شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه افزود: این مدرسه که با عنوان مدرسه ملی شناخته خواهد شد، پیش از این در مشهد و تهران نیز ساخته‌شده بود و استان قزوین سومین استان دارنده این مدرسه است.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های آموزش‌ و پرورش استان قزوین در هفته معلم گفت: با توجه به تعداد زیاد برنامه‌ها، برنامه‌های این هفته از ۹ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: امسال از ۲۵۴ معلم نمونه منطقه‌ای، ۲۱ معلم نمونه استانی و ۱ معلم نمونه کشوری در همایش تجلیل از معلمین استان تقدیر و قدردانی می شوند.

وی هم‌چنین از افتتاح دومین مرکز درمانی فرهنگیان استان قزوین خبر داد و تصریح کرد: این مرکز درمانی با کمک یکی از خیران استان قزوین و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در شهرک مهرگان ساخته خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: فاز نخست توسعه مراکز رفاهی فرهنگیان از جمله مرکز فرهنگیان نواب نیز در این هفته با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.