شهرکرد-مسئول ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین گردهمایی بزرگ حامیان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حسینیه اعظم شهرکرد خبر داد.

اولین گردهمایی بزرگ حامیان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید مصطفی هاشمی ضمن دعوت از همه توده های مردمی اعم از جوانان، زن و مرد در گردهمایی بزرگ حامیان خادم الرضا (ع) حجت السلام دکتر سید ابراهیم رئیسی گفت: معرفی عالمانه حجت الاسلام رئیسی و پیام نقطه نظرات ایشان از اهداف بزرگ این همایش است.

وی افزود: در این همایش راجع به ابعاد گوناگون شخصیتی و دیدگاهای حجت‌الاسلام رئیسی نسبت به مسا ئل مختلف برای مردم صحبت می شود.

هاشمی هماهنگی و هم‌اندیشی بین عموم مردم با یکدیگر و تبیین عهد و پیمان و تحقق اهداف اسلام و پیروزی جبهه انقلاب و گفتمان انقلاب را از دیگر اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

مسئول ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان در ادامه افزود: امید است مردم با حضور حداکثری خود در این همایش بتوانند برد تبلیغاتی و اطلاع رسانی خوبی هم داشته باشند و حداکثر بهره لازم را از این اجتماع ببرند.

هاشمی خاطر نشان کرد: این همایش در شهرستان شهرکرد برگزار می شود و انتظار می رود مردم این شهرستان بیش از مابقی شهرستان ها در این برنامه حضور پیدا کنند.

وی نقش رسانه ها را در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم بسیار موثر دانست و گفت: رسانه‌ها باید جهادی، انقلابی و دغدغه‌مند در معرفی صحیح، عالمانه و منطقی حجت‌الاسلام رئیسی ورود پیدا کنند.

 شایان ذکر است این همایش شنبه ۹ اردیبهشت راس ساعت ۱۶ الی ۱۹ در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.