بردسکن-  امام جمعه بردسکن بر تواضع و فروتنی  مدیران در نحوه پاسخ گویی به ارباب رجوعان تاکید کرد.

 مدیران در نحوه پاسخ گویی به ارباب رجوعان تواضع و فروتنی داشته باشند

حجت الاسلام  علی اصغر امینی روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه و  تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از مرزبانان در حادثه میرجاوه و به شهادت رسیدن  سرباز معین بیانی از  این شهرستان  گفت: با توجه به اینکه زادگاه  این شهید دلند گرگان بود  با موافقت خانواده پیکر این شهید به دلند انتقال داده شد.

وی با بیان روایتی از موسی ابن جعفر  بر تواضع و فروتنی مدیران در حوزه کاری خود تاکید کرد و گفت:  با توجه به اینکه مردم  به  نگاه ویژه ای دارند می طلبد مدیران نیز در پست و مقام خود فروتنی و تواضع داشته باشند و با سعه صدر پاسخ مردم  را بدهند.

وی گفت: تفکر و اندیشه   نیز می تواند انسان را  به اهداف خود برساند و مدیران  باید در نحوه پاسخ گویی  به مردم  سنجیده عمل کنند و حرف هایی را بیان نکنند که باعث دلسردی و دلخوری مردم شود.

وی با گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر گفت:  کارگران در تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نقش بسزایی دارند و می توانند  تحقق بخش این مهم باشند.

وی همچنین با  گرامی داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام هفته معلم گفت: مقام تعلیم و تربیت  در جامعه دینی و اسلامی از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار است.  وی با گرامی داشت روز شوراها از شوراهای اسلامی خواست  در راستای خدمت به مردم  موفق تر عمل کنند و در بیان مسایل و مشکلات روستاها ابایی نداشته باشند.  

 فرماندار بردسکن: مدیران نباید با  برخی گفتار و برخوردها منجر به تولید نارضایتی مردم شوند

فرماندار بردسکن در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان بر پاسخ گویی مناسب مسئولان در حوزه کاری خود تاکید کرد و گفت: روسای ادارات نباید با برخی گفتار و برخوردها منجر به تولید نارضایتی  مردم در حوزه کاری خود شوند.

 مهندس برات علی نیا  با گرامی داشت یاد و خاطره  شهدای حادثه میرجاوه  به ویژه شهید معین بیانی از شهرستان بردسکن گفت:  این شهدا در حفظ تمامیت ارضی کشور دفاع و خون خود را اهداء کردند.

وی بر اهتمام ویژه  مدیران  در انجام وظایف محوله و کاری خود در خدمت کردن به مردم  تاکید کرد و گفت: هیچ مدیری حق ندارد بدون هماهنگی فرمانداری به مرخصی و یا ماموریت برود.  فرماندار بردسکن  از تخصیص یک و نیم میلیارد تومان  اعتبار به حوزه آبرسانی روستاها در سفر اخیر معاون رئیس جمهور و مسئول دفتر مناطق محروم کشور به منطقه ترشیز به  این شهرستان خبرداد و گفت: سال قبل  با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ۱۵ روستای شهرستان بردسکن از نعمت گاز برخوردار شدند و بخش شهرآباد  به عنوان اولین بخش شهرستان ۱۰۰ درصد از این نعمت بهره مند شد.

وی همچنین گفت: بخش  های مرکزی و شهرآباد بردسکن به لحاظ برخورداری از آسفالت شاخص آن به ۱۰۰ درصد رسیده است و روستایی دراین دو بخش نداریم که از نعمت راه آسفالته برخوردار نباشد.

رئیس شورای اداری بردسکن با توجه به آستانه برگزاری انتخابات از تمامی دستگاههای اجرایی خواست از هرگونه انجام عملیات حفاری در سطح شهرستان  تا  پس از برگزاری انتخابات پرهیز کنند و دستگاههای خدماتی در صورت بروز هر گونه اتفاقی در دسترس و پای کار باشند.

وی با انتقاد از شرکت گاز استان در تاخیر اجرای پروژه گازرسانی به مرکز دهستان رکن آباد این شهرستان  گفت:  فرماندار متولی دفاع حقوق مردم است و باید شرکت گاز هر چه سریعتر این پروژه  را به اتمام برساند.

وی عنوان کرد:  مدیران نباید با برخی کج سلیقگی ها  منجر به تولید نارضایتی مردم شوند بلکه باید طوری تدبیر کنند که  زمینه مشارکت مردم را در انتخابات  افزایش دهند.

علی نیا گفت: همه ما باید در حوزه کاری خود مدیریتی بدون چالش را حاکم کنیم و نگاه متوازن به تمامی بخش های شهرستان داشته باشیم.

وی عنوان کرد:  نرم متوسط استان در  فعال بودن معادن ۱۵ درصد است اما شهرستان بردسکن توانست با اقدامات انجام شده در حوزه معادن این نرم را به ۲۵ درصد ارتقاء ببخشد.

وی به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: در شهرستان بردسکن تمامی تدابیر لازم اتخاذ شده است  و برای آرای مردم ۱۰۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار پیش بینی شده است و ۲ هزار نفر امر برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

وی گفت: اجرای مر قانون سر لوحه کار مجریان انتخابات است و همه باید تلاش کنیم که انتخاباتی پرشور و در کمال امنیت و سالم  در شهرستان برگزار شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.