مشهد- در کمتر از بیست روز مخزن ۵ میلیون لیتری مازوت در کارخانه ای در بلوار توس مشهد برای دومین بار دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

شعله های آتش مخزن ۵ میلیون لیتری مازوت در مشهد اطفاء شد

به گزارش قدس آنلاین، افسر نگهبان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزییات این خبر افزود: در ساعت ۱۵و ۵۴ دقیقه عصر شنبه پس از اعلام آتش سوزی به ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان سه ایستگاه ۴۳، ۱۲ و ۱۴ به همراه چندین خودروی اطفای حریق به محل اعزام شدند.

آتشپاد سوم ایوب خجسته با بیان اینکه کانون حریق مخزن مازوت ۵ میلیون لیتری این کارخانه بود، بیان کرد: این مخزن با حدود یک هزار لیتر سوخت هنگام عملیات برشکاری طعمه حریق شد.

وی با بیان اینکه دود ناشی از این حریق سنگین از فاصله دور قابل مشاهده بود،   گفت: با توجه به تکرار آتش سوزی در این کارخانه و مخزن مزبور متصدیان و کارفرمایان آن به طور جدی مورد هشدار قرار گرفتند،   چرا که وقوع این حوادث علاوه بر تحمیل خسارت های مالی و جانی به سازمان آتش نشانی، موجب آلودگی محیط زیست و همینطور رعب و وحشت شهروندان می شود.

افسر نگهبان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه این حریق خسارت جانی نداشت، خاطرنشان کرد: علت وقوع حادثه و برآورد میزان خسارت نیازمند بررسی های بیشتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.