مقتدا صدر رهبر جریان صدر در راستای حمایت و همدلی با اسیران فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی از روزه گرفتن به مدت ۳ روز خبر داد.

مقتدا صدر در حمایت از اسرای فلسطینی روزه می‌گیرد

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از السومریه، مقتدا صدر رهبر جریان صدر در پیامی به فلسطینی ها در بند رژیم صهیونیستی  اعلام کرد: این پیام خاضعانه من به آزادگان فلسطینی در زندان های رژیم تروریستی اسرائیل و به اسیران و بازداشت شدگان در سلول های تاریکی است که خورشید آزادی در آن غایب است. حق همیشه بر فراز و بالاتر است و بالاتر از آن نیست.

رهبر جریان صدر عراق بیان کرد: ای دوستان بدانید که اسرائیل محو شدنی است و اعتصاب شما بیهوده نخواهد بود. شما حماسه های بی بدیل را در برابر ظلم و اشغال سرزمین مقدستان به ویژه بیت المقدس خلق کردید. صبر کنید و صابر باشد و تقوی خدا را داشته باشید. خداوند اجر کسی که کار نیک انجام دهد را ضایع نمی کند. شما تنها نماینده آزادگان فلسطین نیستید بلکه نماینده ندای آزادی در جهان هستید.

وی گفت: ای آزادگان ما از نجف اشرف با شما به مدت سه روز در حمایت از شما و آرمان شما روزه خواهیم گرفت. مظلومیت شما سرآغازی بر پایان آنچه اسرائیل نامیده می شود و پایان رژیم تروریسم پرور اسرائیل است.

مقتدا صدر اعلام کرد: ای صاحبان انقلاب سنگ، انقلاب چاقو و انقلاب زندانها شما حتما پیروز خواهید شد و هر کجا که باشید خداوند یار و همراه شما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.