۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
کد خبر: 524446

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی در ساعتهای آتی خبر داد و گفت: شدت بارشهای سامانه بارشی امشب بر روی بخشهایی از استانهای گیلان، مازندران، خوزستان، اصفهان، آذربایجانها، قزوین، البرز، تهران، مرکزی و اصفهان پدید می‌آید.

ادامه بارش باران بهاری در ۱۱ استان کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از افکار نیوز، امین حسین نقشینه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود امروز(شنبه) نیز در بخشهایی از غرب و شمال کشور به فعالیت می‌پردازد.
 
وی ادامه داد: از عصر امروز بارش باران و رعد و برق در زاگرس مرکزی، جنوبی و مرکز کشور شدت پیدا می‌کند و این روند تا اواخر وقت ادامه خواهد داشت.
این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد:‌ شدت بارشها در ساعات آتی بر روی مناطقی از گیلان، مازندران، خوزستان، اصفهان، آذربایجانها، قزوین، البرز، تهران، مرکزی و اصفهان ادامه دارد.
به گفته نقشینه، بارشهای باران و رگبار به‌تدریج از نوار غربی و شمال غرب کشور کاسته خواهد شد و فردا فقط بخشهایی از البرز و زاگرس دچار رگبار و بارشهای خفیف می‌شوند.
وی با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی روز دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود، افزود: این سامانه بارشی استانهای واقع در البرز و زاگرس را تحت تاثیر قرار می‌دهد و رفته‌رفته غرب، شمال غرب، سواحل شمال، مرکز و حتی شرق را در بر می‌گیرد.
این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: وزش باد شدید موقتی و گرد و خاک امروز بخشهایی از اهواز، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
نقشینه اردبیل با سه درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 41 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران  در گرمترین لحظات به 20 درجه بالای صفر رسید و احتمال بارش در طی ساعتهای آتی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.