عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر حقوق‌ و درآمدهای مردم متناسب با افزایش تورم و نرخ واقعی آن محاسبه شود مردم دیگر به این مبلغ اندک یارانه هم نیاز نخواهند داشت.

درآمد متناسب با تورم بهترین راه فاصله گرفتن از یارانه ها است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، احمد همتی در نشست عصر شنبه خود با اصحاب رسانه در سمنان ضمن بیان اینکه با سیستم یارانه‌ای نمی‌شود کشور را اداره کرد، تاکید داشت: درآمد دو تا سه میلیون نفر زیر خط فقر است و در حالی که نامزدها می‌توانند به جای افزایش یارانه‌ها با واقعی کردن حقوق‌ها به بهبود زندگی در بخشی از جامعه کمک کنند متاسفانه بعضا شاهد هستیم که بر سر میزان یارانه ها مباحثه می کنند.

وی افزود: این موضوع مشخص است که با افزایش سالانه حقوق‌ و دریافتی ها، بدون هماهنگی با تورم‌ها، وضعیت مردم بهبود نیافته لذا باید فکری به حال معیشت کرد لیکن بهتر است نامزدها به جای ورود به حواشی به طرح برنامه‌های عملیاتی خود بپردازند.

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: ملت ایران مردم آگاهی هستند و این برنامه‌ها نیز به انتخاب آنها کمک خواهد کرد لیکن به نظر می رسد هر نامزد باید بر روی برنامه خود، تاکید داشته باشد تا مردم برنامه بهتر را بپسندند.

همتی افزود: زیبنده نیست که یک نامزد در مناظره های تلویزیونی و یا شعارهای تبلیغاتی مانند یک نفر که یک حراجی را مدیریت می کند، بگوید من ۱۰۰ هزار تومان می‌دهم دیگری بگوید ۱۵۰ و آن یکی بگوید ۲۵۰ هزار تومان و بالاتر یارانه می‌دهم و... این موضوع به نفع برنامه های نامزدها نیست.

وی با بیان اینکه مردم از این شخصیت‌های مطرح ملی می خواهند تا طرح‌ها و برنامه‌های غیرعملیاتی را بر روی آنتن صدا و سیما ارائه ندهند، تاکید کرد: برخورد مزایده‌ای با یارانه‌ها در انتخابات نه زیبنده نامزدهای ریاست‌جمهوری و نه مردم بزرگ ایران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.