سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانم می‌خواستند کاپیتان تیمشان ناراحت به تهران برنگردد.

منصوریان: بازیکنان می‌خواستند کاپیتانشان ناراحت به تهران برنگردد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با پدیده اظهار داشت:امروز با همدلی بردیم و نمی شود گفت با کار تاکتیکی بردیم.

وی افزود: بعضی مواقع نمی شود با کار تاکتیکی پیروز شد. بازیکنان استقلال می‌خواستند کاپیتان خودشان را خوشحال کنند.

منصوریان تأکید کرد: ما یک تیم محکم و سخت‌کوش را شکست دادیم و از این بابت خوشحال هستم. 

وی افزود: از جایگاه بسیار قوی که در شهر مشهد داریم خوشحالم و هواداران دیروز برای ما سنگ تمام گذاشتند و تا پاسی از شب در هتل محل اقامت ما حضور داشتند، خداراشکر که بازی را بردیم و در همان نیمه اول می‌دانستیم که پدیده بسیار سخت‌کوش و پرتلاش است.

منصوریان ادامه داد: مسیری که من در استقلال طی کردم بی‌شباهت به مسیر رضا مهاجری در پدیده نیست. برای او بسیار خوشحالم که این مسیر را طی کرد و از طرف دیگر بازیکنان اجازه ندادند کاپیتان تیمشان ناراحت به تهران برگردد. آنها می‌خواستند کاپیتان استقلال خوشحال باشد و من هم این برد را تقدیم می‌کنم به هواداران بخصوص تماشاگران مشهدی. آنها در نیمه دوم جانفشانی زیادی کردند و تیم سخت‌کوش مهاجری را شکست دادند، فکر می‌کنم صبر و حوصله مدیران پدیده را در حفظ مهاجری و ایستادن پای او باید تحسین کرد.

سرمربی استقلال در خصوص داوری گفت: داوری عالی بود و در بین دو نیمه به او گفتم حتی اگر ببازیم از تو تعریف خواهم کرد، او آینده روشنی خواهد داشت.

منصوریان در خصوص خوشحالی عجیب و غریبش با امید نورافکن گفت: این خوشحالی فی‌البداهه بود البته من خودم را خیلی نگه داشتم چون نورافکن ضربه خیلی محکمی به من زد و نزدیک بود من را با بازیکن حریف اشتباه بگیرد، این برای دومین بار بود که چنین خوشحالی با او انجام می‌دادم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.