شهرکرد- نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده سال هاست جناب آقای رئیسی را می شناسم، ایشان دارای گذشته سالم، مدیریت توانمند، سیاستمدار و در امور محرومان و مستضعفان دغدغه‌ دارند و در برخورد با مفسدان قاطع هستند.

جناب آقای رئیسی دغدغه محرومان و مستضعفان را دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم  تهران در مجلس نهم، شامگاه شنبه با حضور در حسینیه اعظم شهرکرد، در خیل عظیم طرفداران حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی حاضر و اولین برنامه تبلیغاتی کاندیدای کار و کرامت در استان چهار محال و بختیاری کلید خورد.

حمید رسایی در اجتماع بزرگ حامیان  مردمی رئیسی در شهرکرد گفت: متاسفانه رفتار دولت یازدهم یک رفتار غربی و اقتدار گراست که دیگر جایی در این مملکت نداشته و ندارد و امید می رود ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ خط بطلان بر ادامه روند و سرتا پا غلط این دولت غیر مردمی و اشراف مابانه بکشند.

رسایی تصریح کرد: رئیس دولت فعلی بر تمام وعده و وعیدهای خود مهر دروغ و تکذیب می زند و این در حالی است که متن تمام گفتگو و صحبت هایش در آرشیو رسانه ها موجود است و بنده برای رئیس دولت یازدهم متاسفم که این قدر دروغ  تحویل مردم می دهد.

وی با بیان اینکه حضرت امام فرمودند، این انقلاب، انقلاب اسلامی پابرهنگان و کوخ نشینان است امروز شاهد هستیم رئیس دولت و وزرایش در بهترین مناطق شمالی و در منازل ویلائی چند ده میلیارد تومانی سکونت داشته و از اوضاع و احوال ملت صبور و انقلاب غافلند.

رسایی تاکید کرد: نخستین تفاوت دوران سلطنت با انقلاب اسلامی استکبارستیزی است و اگر قرار بود شاه داشته باشیم یا رئیس جمهور که در برابر تهدیدهای دشمنان سر تعظیم فرو آورد تسلیم شود پس چه تفاوتی شاه با رئیس جمهور دارد؟

وی خاطر نشان ساخت: رژیم منحوس و فاسد پهلوی هیچ توجهی به مردم نداشت و ما امروز شاهد هستیم روحیه پهلوی و رضاخانی در دولت تدبیر و امید اشاعه و ترویج می شود!

رسایی در خاتمه ادامه داد: بنده سال هاست جناب آقای رئیسی را می شناسم، ایشان  دارای گذشته سالم، مدیریت توانمند، سیاستمدار و دغدغه‌ در امور محرومان و مستضعفان  را دارند و در برخورد با مفسدان قاطع هستند.

وی در خاتمه تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی را پایان دولت فعلی بر شمرد و تصریح کرد: امیدواریم ملت فهیم و انقلابی ایران با اعتماد به خادم امام هشتم دولتی کار آمد،عمل گرا، مومن به انقلاب، خون شهداء و ادامه دهنده مشی امام، رهبری و شهداء عزیز انقلاب اسلامی را در راس قوه مجریه برگزینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.